خبرهای داغ:
فرماندار بهار:

باید به دور از امور حاشیه‌ای برای توسعه بیشتر شهرستان بهار بکوشیم

فرماندار بهار گفت: باید به دور از امور حاشیه ای و غیر ضرور با عزم همگانی برای توسعه بیشتر و همه جانبه شهرستان بکوشیم.
کد خبر: ۹۰۱۱۲۱۱
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۲

باید به دور از امور حاشیه‌ای برای توسعه بیشتر شهرستان بهار بکوشیمبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، احسان قنبری در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان بهار اظهار داشت: در فرصت خدمتگزاری در نقطه ای دیگر از استان همدان و خدمت به مردم ولایتمدار و سخت کوش دیار آیت الله بهاری همه تجربیات 32 ساله سابقه کاری و همه توان خود را به کار خواهم گرفت و برای درست و قانونی عمل کردنم از خداوند مدد خواهم جست.

وی اضافه کرد: در مقابل مردم شهرستان و بزرگان تعهد می‌کنم در راستای منویات مقام معظم رهبری، اهداف از پیش تعیین شده دولت دوازدهم و هم راستا با سیاست‌های وزارت کشور و دورنمایی که با تدابیر استاندار برای توسعه همه جانبه استان به ویژه توسعه اقتصادی استان ترسیم شده است با عنایت الهی و کمک مدیران و ائمه جمعه شهرستان فقط به توسعه شهرستان بپردازم.

فرماندار بهار تصریح کرد: باید به دور از امور حاشیه ای و غیر ضرور با عزم همگانی و توسعه بیشتر و همه جانبه شهرستان بکوشیم.

وی اظهار داشت: پیمانی جوانانه با مدیران شهرستان می بندیم که با عزمی جمعی و همتی مضاعف فقط به کار بیاندشیم و سیاست و سیاست بازی‌ها ما را از کار جهادی باز ندارد.

قنبری عنوان کرد: امروز زمان درنگ و کم کاری نیست و نظام و انقلابی که 40 ساله شده است فرصتی برای آزمون و خطا ندارد و امیدوارم مدیران همراه از امروز آماده تر از گذشته برای توسعه همه جانبه شهرستان به ویژه حرکت در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است پاشنه کشیده بکوشند تا در پایان سال حمایت از کالای ایرانی پرونده قابل قبولی ارائه دهیم. 

در این مراسم از زحمات محسن مرادی پناه تقدیر و احسان قنبری به عنوان فرماندار بهار معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات