خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از احضار و توقیف چندین دستگاه خودرو وموتورسیکلت مزاحم در شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۱۱۹۷
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ سید مجتبی اشرفی ازاحضار و توقیف چندین دستگاه خودرو وموتورسیکلت مزاحم در شاهرود خبرداد.
وی افزود: شب گذشته پس از قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس عده‌ای از طرفداران این تیم ورزشی برای جشن قهرمانی به خیابان‌ها آمدند که همکاران ما نیز با آماده باش کامل در راستای پیشگیری از گره‌های ترافیکی در سطح شهر حضور یافت.
اشرفی گفت: در حاشیه شادی بدون مشکل طرفداران این تیم، متاسفانه عده‌ای جوان فرصت طلب با چندین دستگاه خودرو و موتور سیکلت به خیابان‌ها آمده و با انسداد مقطعی خیابان‌ها و تولید صدا‌های ناهنجار این شادی طرفداران فهیم تیم مورد نظر را به سمت و سوی اخلال در نظم ومزاحمت سوق داده ودرساعات پایانی شب موجبات سلب آسایش مردم را فراهم آوردند.
وی با بیان این مطلب که تذکرات مکرر پلیس به این افراد افاقه نکردگفت: متاسفانه سعه صدر و صبوری پلیس باعث شد این افراد از این صبوری پلیس سو استفاده کرده و کماکان به اقدامات خود ادامه دهند که همکاران ما نیز جهت جلوگیری از هرگونه حادثه برای برخی شهروندان و خانواده‌هایی که ناخواسته درون این جمعیت قرار گرفته از اقدامات برخوردی اجتناب نموده و با تهیه تصویر از این افراد و خودرو‌ها صبح امروز باهماهنگی‌های صورت گرفته تمامی این افراد احضار و وسایل نقلیه آن‌ها توقیف و روانه پارکینگ گردید.
این مسئول انتظامی نظم و آسایش عمومی را خط قرمز پلیس دانست و افزود: در راستای تامین نظم و امنیت شهرستان، نیروی انتظامی با هیچ فردیاگروهی مسامحه نداشته واز تمام ابزارو دانش نوین پلیسی در راستای حفظ نظم و امنیت این شهرستان بهره خواهد جست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها