خبرهای داغ:
معاون فرماندار خداآفرین در دهمین جلسه مشترک کمیته رصد و پایش اشتغال و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید این شهرستان، با اشاره به سهم 73 میلیارد ریالی این شهرستان از تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری، خاطرنشان کرد: مهلت کمی برای جذب این اعتبارات باقی مانده است.
کد خبر: ۹۰۱۱۱۹۶
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، بابک رضی از تعلل برخی سازمان ها از جمله محیط زیست در پاسخ گویی به استعلام های رسمی ابراز نارضایتی کرد و تسهیل امور و کوتاه کردن زمان پاسخ به استعلامات را لازمه رونق تولید و اشتغال و ایجاد انگیزه در سرمایه گذاران دانست.
وی با بیان اینکه حدود 20میلیارد ریال از طرح های مختلف شهرستان خداآفرین در کارگروه اشتغال آذربایجان شرقی به تصویب رسیده است، اظهار کرد: سازمان جهادکشاورزی طرح های 12میلیارد تومانی مصوب در کمیته فنی کارگروه اشتغال شهرستان را به کارگروه استان ارایه نکرده در حالی که تصویب این طرح ها نیازمند ارسال طرح ها به کارگروه استان و پیگیری جدی آنهاست.
رضی منش با اشاره به اینکه برخی بانک های عامل در زمینه اخذ تضامین بانکی مطابق دستورالعمل اشتغال پایدار روستایی و عشایری عمل نمی کنند از بانک های عامل خواست در اخذ وثیقه به قانون تمکین کنند.
وی اظهار کرد: بر اساس این دستورالعمل، سند منازل روستایی، سند مزرعه و زمین محل اجرای طرح می تواند به عنوان وثیقه تسهیلات پذیرفته شود.
وی با بیان اینکه خداآفرین ظرفیت ها و استعداد های خدادادی فراوانی به ویژه در حوزه گردشگری و کشاورزی برای ایجاد کسب و کار دارد، گفت: تشویق و ترغیب سرمایه گذاران در استفاده از این ظرفیت ها ضروری است.

ارسال نظرات