خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آذربایجان‌شرقی در آیین گرامیداشت روز جوان و در جمع سربازان این سپاه، جوانان را مهم ترین سرمایه برای بالندگی و دست یابی به پيشرفت ها عنوان و بیان کرد: رسیدن به موفقیت ها روحیه انقلابی، دینی و انگیزه مومنانه می طلبد که جوانان با به آن توجه کنند.
کد خبر: ۹۰۱۱۱۸۸
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان‌شرقی، عابدین خرم با بیان اینکه جوانی دوره ارزشمند و فرصتی مغتنم برای خدمت به جامعه و کشور است، اظهارداشت: موفقیت هایی که نظام در دوران انقلاب، دفاع مقدس و سازندگی داشته در سایه تلاش جوانانی است که با روحیه انقلابی و دینی وارد عرصه کارزار شدند و درخشیدند.

سردار خرم اضافه کرد: امروز نیز جوانان با همان انگیزه که جوانان دوران دفاع مقدس و پس از آن نقش و حضور خود را نشان دادند می توانند نقش آفرین باشند همچنانکه در برهه های مختلف حضور آن ها را در عرصه های علمی و جبهه مقاومت چون شهدای هسته ای و مدافعان حرم شاهد بودیم.

بالندگی کشور در گرو روحیه انقلابی و انگیزه مومنانه جوانان است

فرمانده سپاه عاشورا بصیرت را عامل مهم دیگری برای تشخیص حق از باطل دانست و ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب به این موضوع مهم همواره تاکید دارند چنان که نامه معظم له به جانان غربی نیز برای آگاهی بخشی جوانان غرب و تشخیص ناسره از سره بود.

سردار خرم خطاب به سربازان حاضر در این آیین، دوره سربازی را دوره ارزشمندی برای آن ها خواند و خاطرنشان کرد: طی این دوره جوانان می توانند تجربه های خوبی کسب کنند که در طول عمر زندگی شان مفید واقع شود.

وی علی اکبر(ع) را بهترین الگو برای جوانان معرفی و بیان کرد: علی اکبر(ع) در حماسه کربلا ولایت مداری و شجاعت خود را نشان داد و رزمندگان ما نیز در دوران دفاع مقدس به این جوان تاسی کردند و پیروز میدان شدند که امروز هریک الگویی جوانان کشورمان هستند.

بالندگی کشور در گرو روحیه انقلابی و انگیزه مومنانه جوانان است

آیین بزرگداشت روز جوان و سالروز ولادت علی اکبر(ع) پیش از ظهر امروز در سالن شهدای سپاه آذربایجان شرقی با تجلیل از سربازان نمونه برگزار شد.

ارسال نظرات