خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت شهید فروغی شرکت توزیع برق استان همدان خبر داد
فرمانده پایگاه مقاومت شهید فروغی شرکت توزیع برق استان همدان از اعزام 80 نفر کارکنان توزیع برق استان همدان به اردوی راهیان نور جنوب کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۱۱۵۴
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳

اعزام 80 نفر از کارکنان توزیع برق استان همدان به اردوی راهیان نورواحد حمیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به اقدامات پایگاه بسیج شهید فروغی اظهار داشت: از برنامه‌های شاخص این پایگاه اعزام کارکنان به اردوهای راهیان نور است که هر ساله با حضور پرشور کارکنان و خانواده‌های آنان برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال نیز در نوروز 97 کاروان راهیان نور شرکت توزیع نیروی برق استان همدان برای هشتمین سال متوالی عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

فرمانده پایگاه مقاومت شهید فروغی شرکت توزیع برق استان همدان ابراز داشت: امسال 81 نفز از کارکنان و بسیجیان شرکت به صورت خانوادگی در قالب کاروان‌های راهیان نور با دو دستگاه اتوبوس و یک دستگاه سواری به این سفر معنوی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این اردو از 6 تا 11 فروردین ماه به مدت پنج روز برگزار شد، گفت: علاوه بر هزینه‌های که از شرکت‌کنندگان دریافت شد، شرکت توزیع نیروی برق استان نیز مبلغ 85 میلیون ریال برای برگزاری این اردوی معنوی مساعدت کرد.

حمیدی ابراز داشت: در این برنامه فرهنگی کارکنان شرکت از مناطق عملیاتی و یادمان‌های دوکوهه، فکه، هویزه، طلائیه، خرمشهر، شلمچه، شهدای علقمه و... بازدید کردند.

وی با اشاره به همراهی سه روای دفاع مقدس در این سفر تصریح کرد: در طول برگزاری این اردو نیز برنامه‌های فرهنگی متنوعی از قبیل مداحی، روایتگری، برگزاری نماز جماعت، مسابقه عکاسی و کتابخوانی، پخش نماهنگ و فیلم‌های حماسی و... برگزار شد.

فرمانده پایگاه مقاومت شهید فروغی شرکت توزیع برق استان همدان ضمن تقدیر از همه مدیران و مسئولان مربوطه که در برگزاری هرچه بهتر این برنامه مساعدت نمودند، خاطرنشان کرد: برگزاری این برنامه فرهنگی علاوه بر توشه معنوی آن در ارتقاء روحیه کارکنان نیز اثربخش بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات