خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا(ع):

اقتصادمقاومتی یعنی عبور از تحریم های داخلی/ در اقتصاد مذاکراتی شکست خوردیم

مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: دولت با سیاست های نامناسب اقتصادی و عدم مبارزه با قاچاق کالا و واردات بی رویه مردم و تولیدکنندگان را تحریم می کند و در هر صورت در داخل خودمان را تحریم می کنیم.
کد خبر: ۹۰۱۱۰۹۲
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، نوفرستی مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) استان در نشست بصیرتی و سیاسی که به مناسبت 5 اردیبهشت ماه در مسجد قدس دیهوک به همت حوزه مقاومت ابوذر غفاری و حوزه خواهران حضرت زینب (س) برگزار شد اظهارداشت: خداوند از حضرت موسی می خواهد بر قوم بنی اسرائیل که از دست فرعونیان نجات پیدا کردند و از ظلمات به نور هدایت شدند ایام الله را یادآوری کند.

وی عنوان کرد: امروز وظیفه ما است که بعد از 38 سال برای مردم بیان کنیم که چطور آمریکایی های خبیث این عملیات را شروع کردند و مثل امروز در صحرای طبس توسط شن ها با امداد غیبی الهی زمین گیر شدند.

وی با بیان اینکه امام فرمود " شن ها مأ مور خدا بودند" ادامه داد: نگاهی که وجود دارد و نقطه اصطکاک ما با دشمن در اینجاست که قابل پیش بینی با برنامه ریزی های انسانی و تجهیزاتی نیست.

 مسئول سیاسی سپاه استان افزود: پیشرفت هایی طی 4دهه در ایران بوجود آمده که کار را بر آمریکایی ها سخت کرده و تصور ندارند که شبانه در دل ایران طراحی کودتاهایی کنند  که بخواهند بعد گروگانهایشان را آزاد کنند.

وی با بیان اینکه امام بعد از فتح خرمشهر فرمودند "خرمشهر را خدا آزاد کرد"  یادآور شد: مولفه ای که نیاز امروز ما است که امید ما به نصرت الهی بیشتر از آن چیزی باشد که در دست خود داریم و در این یادآوری ها دنبال بیان آن هستیم.

نوفرستی اظهاردکرد: امروز امریکایی ها در طی 4دهه در عرصه نبرد سخت سرشان به سنگ خورده است. در دهه شصت نبرد سخت با آمریکایی ها  اتفاق افتاد که از شکست در صحرای طبس، طراحی کودتا، حمایت از صدام و تحمیل هشت سال جنگ تحمیلی بر علیه ایران جنس نبرد سخت بود.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها با پایان جنگ تحمیلی و ناکامی در جنگ سخت عرصه های دیگری را برای نبرد انتخاب کردند افزود: تهاجم فرهنگی سال 68 رهبری  تذکر دادند و دشمنان در سال 88 به آن امید بستند و بر این تهاجم 20 ساله که شکست خوردند.

 کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه هنر ما امروز این است که عرصه نبرد دشمن با خودمان را تشخیص دهیم گفت: بعید است آمریکاییان بازگشایی جنگ سخت در ایران را برای خودشان تعریف کنند و تنها رجز خوانی می کنند.

وی ادامه داد: آمریکایی ها نیابتی در غرب آسیا جنگ به راه انداختند و داعش را با اهدافی طراحی کردند که کوتاه مدت شر آنها  از سر ملت مسلمان کم شد.

آمریکایی ها می خواهند مردم را در عرصه اقتصادی از اصل انقلاب ناامید کنند

نوفرستی با بیان اینکه دیگر دشمنان امیدشان برای توطئه چینی و جنگ در صحرای طبس نیست بلکه هدف آنان سبک زندگی ما است و می خواهند وارد زندگی و منازل ما شوند گفت: بعد از فتنه 88 و ناکامی آمریکایی ها در عرصه سیاسی امروز عرصه اقتصادی را برای نبرد انتخاب کردند.

 وی خاطرنشان کرد:  رهبری یک دهه بعد از سال 88 تا امروز شعار سال که به نقل خودشان  به زندگی مردم و تصمیم گیری مسئولین جهت می دهد از جنس اقتصادی مقاومتی است.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه مخرج مشترک تمام عناوین سال های اخیر و امسال از نوع اقتصاد مقاومتی است گفت: حل معضلات اقتصادی در جامعه عرصه نبردی می طلبد که اقتصاد مقاومتی وسیله نقلیه است. با اقتصادمقاومتی اهداف ما پیش می رود و نتیجه آن حفظ استقلال، عزت و رفاه برای مردم است.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا مسیر رسیدن ما به اهداف را دچار مشکل کرده و آمریکایی ها با تحریم هایشان دنبال این هستند که مردم را در عرصه اقتصادی از اصل انقلاب ناامید کنند.

نوفرستی ادامه داد: اقتصادمقاومتی وسیله ای مقاوم است که بتواند ما را به هدف برساند اما متأسفانه برخی از مردم و مسئولین تحلیل درستی از اقتصادمقاومتی ندارند.

وی با بیان اینکه رقیبی به عنوان اقتصاد مذاکراتی  در مقابل اقتصادمقاومتی وجود دارد اظهارداشت: عده ای می پندارند تمام مشکلات مردم به تحریم ها وابسته است و تمام تحریم ها را می توان با مذاکرات از میان برداشت.

مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) استان با بیان اینکه وعده آمریکایی که بر مبنای قول جان کری و ترامپ طراحی شود با اقتصادمقاومتی منافات دارد تصریح کرد: امروز خود اهالی طرفدار مذاکره هم اعتراف می کنند که آمریکایی ها به تعهدات خود در مذاکرات عمل نکردند و این ادعا باطل شد.

اندیشه اقتصادمقاومتی به سبک زندگی ما تبدیل شود

وی ادامه داد: یک پله از اقتصادمقاومتی حمایت از کالای داخلی است که اگر بتوانیم اجرایی کنیم قدم بزرگی است و باید به زمینه های اجرایی آن توجه کرد.

نوفرستی تحریم ها را از دو نوع داخلی و خارجی دانست و عنوان کرد: اقتصادمقاومتی یعنی بدانیم تحریم های داخلی چیست و از جلوی راه مردم برداریم. اگر تحریم های داخلی نباشد تحریم خارجی تاثیر ندارد.

وی اضافه کرد: احتکار، گران فروشی و تولید جنس بی کیفیت تحریمی از سوی تولید کنندگان است و مردم نیز با نخریدن کالای داخلی تولید کنندگان را تحریم می کنند.

  کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: دولت با سیاست های نامناسب اقتصادی و عدم مبارزه با قاچاق کالا و واردات بی رویه مردم و تولیدکنندگان را تحریم می کند و در هر صورت در داخل خودمان را تحریم می کنیم.

وی با تأ کید بر اینکه در حمایت از کالای ایرانی می توانیم در چند جبهه فعال باشیم و فقط مصرف کننده نیستیم گفت: باید در عرصه های دیگر مانند فرهنگی کار کنیم بطوریکه اندیشه اقتصادمقاومتی به سبک زندگی ما تبدیل شود.

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار