در آستانه فرارسیدن هفته عقیدتی سیاسی در سپاه، نشست بصیرتی بسیجیان پایگاه شهدای دهنو میلاس از توابع لردگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۱۰۷۹
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس مسایل سیاسی در این نشست بصیرتی با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت یاد و خاطره علامه شهید استاد مرتضی مطهری، به تشریح گوشه هایی از خدمات این دانشمند بزرگ به جهان اسلام پرداخت و گفت: استاد مطهری به جهان اسلام  و بشریت خدمت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین بهمن مهدوی فر، افزود: خدماتی که شهید مطهری به نسل جوان ارائه داده کمتر کسی انجام داده است، آنگونه که رهبر بزرگ انقلاب فرمودند آثار وی بی استثنا همه خوب است و کسی را سراغ ندارم چنین آثاری ارائه داده باشد. آثارش انسان ساز است و برای کشور و اسلام خدمت کرده است.

وی ادامه داد: لازمه تغییر و موفقیت، تلاش و کوشش است و این رمزی است که شهید مطهری با آن به مقامی والا دست یافت و این خصیصه کسانی است که موفق شدند و امور خود را محاسبه کردند.

سخنران این نشست با تبریک میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام و بزرگداشت روز جوان، ادامه داد: انسان در سنین جوانی افق دیدش خیلی بیشتر از سنین دیگر است و بیشتر امید به زندگی دارد و جوان می‌خواهد همیشه کاری بکند که نو باشد و دیده شود.

حجت الاسلام مهدوی فر خاطرنشان کرد: کم بودن تعلقات دنیوی یکی از خصوصیاتی است  که جوانان دارند، شهدا تعلقاتشان به مسائل دنیوی کم بوده است، انسان هر چه سنش بالاتر می‌رود تعلقاتش به مسائل مادی بیشتر می‌شود، جوان راحت تر می‌تواند از گناه فرار بکند .

 

ارسال نظرات