امام جمعه اهرم:

سپاه پاسداران به عنوان محور اقتدار نظام و انقلاب است

امام جمعه اهرم گفت: سپاه پاسداران به عنوان محور اقتدار نظام و انقلاب است و رسالت اصلی آن پاسداری از تداوم انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۱۱۰۷۶
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، حجت لااسلام عیسی راستگو در دیدار فرماندهی و مسئولین سپاه امام علی (ع) تنگستان که به مناسبت آغاز هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج برگزار شده بود گفت: پاسدار باید به رسالت پاسداری که به او عطا شده است افتخار کند چرا که به فرموده امام راحل سلاح پاسدار افضل تر از قلم علماست.

وی تصریح کرد: سپاه بایستی در تهذیب نفس بیش از دیگر نهادهای انقلابی کوشا باشد و هر روز به فضایل اخلاقی خود بیافزاید.

راستگو با اشاره به همکاری سپاه با دفتر امام جمعه در برگزاری آیین ترتیل خوانی ماه مبارک رمضان ابراز داشت: امسال نیز به مدد الهی همچون سالهای گذشته برنامه ترتیل خوانی در مصلای نماز جمعه با همکاری سپاه امام علی(ع) برگزار می شود که امید است این همکاری و تعامل به بهترین وجه ممکن صورت پذیرد.

وی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: امیدواریم رده های مقاومت بسیج شهرستان نیز در گرامیداشت جچشن ها و اعیاد شعبانیه و برپایی ایستگاههای صلواتی کوشا باشند و این کار ارزشمند را در دستور کار خود داشته باشند.

امام جمعه اهرم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج عنوان داشت: شهید والا مقام استاد مطهری(ره) از عالمان بزرگ انقلاب اسلامی است که تفکر نابش هم در سپاه و بسیج و هم در بدنه انقلاب اسلامی خود را نشان داد و امید می رود که این تفکر ناب در آینده نیز مورد توجه مسئولین و مردم قرار گیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار