خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه 400 برنامه محوری برای این مراسم پیش بینی شده است گفت: همانطور که آموزش و پرورش استان در دو مرحله برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه اقدام کرد برای برگزاری هرچه بهتر کنگره شهدا به پشتیبانی قشر بسیج فرهنگیان بیایید.
کد خبر: ۹۰۱۱۰۶۵
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) در همایش معلم فرهنگ ساز حمایت از کالای ایرانی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و هفته معلم اظهارداشت : بزرگترین رویداد فرهنگی سال 97 برگزاری کنگره شهدای استان در مهرماه است.

وی با بیان اینکه کنگره فرماندهان، سرداران و 2هزار شهید خراسان جنوبی  برای اولین بار برگزار می شود افزود: 400 برنامه محوری برای این مراسم پیش بینی شده است.

قاسمی عنوان کرد: با همت مسئولین کارگروه ها و کمیته های اجرایی این برنامه 4 یادواره شهرستانی و 8کنگره استانی برگزار می شود که یکی از آنها کنگره شهدای فرهنگی و دانش آموز استان است.

وی بیان داشت: کمیته شهدای فرهنگی و دانش آموز بیش از یک سال است که تشکیل شده و فعالیت هایی انجام داده است و برای آن اجلاسیه نهایی داریم.

فرمانده سپاه استان خاطرنشان کرد: کنگره های شهدا هزینه های بالایی دارند که بخشی توسط بسیج و سپاه انجام می شود و بخشی توسط خیرین و مردم و بخشی توسط دولت تأمین می شود که در همه بخش ها با محدودیت منابع مواجه هستیم.

وی یادآور شد: در سال 81 که اولین کنگره شهدای شهرستان بیرجند برگزار شد برای کمک در هزینه های این مراسم سراغ مردم رفتیم.

قاسمی خطاب به جامعه فرهنگیان اظهارداشت: کسانی که در زمینه آموزش و تدریس فعالیت می کنند از جنبه کار فرهنگی و آموزشی نیز می توانند ترویج کننده فرهنگ شهید و شهادت باشند.

 وی ادامه داد: به اجلاسیه قشر فرهنگیان کمک کنید همانطور که آموزش و پرورش استان در دو مرحله برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه اقدام کرد برای برگزاری هرچه بهتر کنگره شهدا به پشتیبانی قشر بسیج فرهنگیان بیایید.

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها