شامگاه روز گذشته موحد امان الهی به عنوان فرماندار جدید شهرستان قروه معرفی شد.
کد خبر: ۹۰۱۰۹۹۴
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، طی مراسمی که در سالن امام خمینی (ره) شهرستان قروه برگزار شد از خدمات پرویز کولانی قدردانی شد و موحد امان الهی به عنوان فرماندار جدید قروه معرفی گردید.

در این مراسم ابتدا ماموستا ملاهاشم نوری امام جمعه اهل سنت قروه با بیان اینکه پتانسیل‌های فراوانی در قروه وجود دارد که با استفاده از آن‌ها به درستی، می‌توان در ایجاد اشتغال و رفع بیکاری جوانان که یکی از بزرگترین دغدغه‌های مردم این شهرستان است قدم برداشت، اظهار داشت: شهرستان قروه باتوجه به اینکه متفاوت‌تر از دیگر شهرستان‌های استان بوده لذا نیازمند خدمات بهتری است و انتظار می‌رود اهتمام ویژه‌ای برای رفع مشکلات منطقه صورت گیرد.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۹۷ به حمایت از کالای ایرانی، افزود: این مسئله بسیار حایز اهمیت بوده و مشاهده می‌شود که بسیاری از تولیدات داخلی در حال افول است و لذا می‌طلبد که نگاه‌ها به این مهم جدی‌تر باشد.

فرماندار سابق شهرستان قروه هم در ادامه این نشست با بیان اینکه گزارش عملکرد خود را به مردم که قاضیان خوبی هستند واگذار می‌کنم، گفت: مردم همیشه آن چیزی را که لمس کرده اند به یاد می‌سپارند و لذا اگر هرگونه کم کاری صورت گرفته امید است آن را بر من ببخشایند.

پرویز کولانی با اشاره به اینکه در برابر انتظارات به حق مردم احساس شرمندگی می‌کنم، افزود: هر چه در توان داشتم در طبق اخلاص گذاشته و امیدوارم هرکجا اشتباهی پیش آمد را بخشیده و آرزو می‌کنم قروه به نهایت توسعه یافتگی دست یابد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان:
مسوولین گوش شنوا برای شنیدن درددل‌های مردم داشته باشند/ تلاش برای ثبات مدیریتی در قروه

حسین خوش‌اقبال نیز در ادامه این مراسم، اظهار کرد: با شناختی که از فرماندار جدید قروه داریم، بدون شک همراهی مردم را به واسطه دلسوزی و مردمی بودن، خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه همه باید موظف به خدمت‌گزاری به مردم باشند، گفت: فرصت خدمت‌گزاری به سرعت به پایان می‌رسد و باید از آن استفاده کرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان مردم را شایسته بهترین خدمات دانست و افزود: حرکت و همراهی همه‌جانبه برای پیشبرد امور و خدمت بهتر به مردم لازم است.

وی در ادامه با اشاره به تغییر ۴ فرماندار در قروه در طول ۵ سال گذشته، اظهار داشت: این مساله جای نگرانی دارد و امیدواریم با عملکرد خوب فرماندار جدید این دغدغه بی‌رنگ شود.

خوش‌اقبال افزود: مردم قروه هم از این بابت گله‌مندند و شایسته است که این مردم شریف و نجیب با بهترین خدمات، قدردانی شوند.

وی دغدغه اصلی مسوولین را خدمت به مردم دانست و افزود: باید فضایی ایجاد شود که مردم و گروه‌های سیاسی و احزاب بتوانند نقد کنند.

خوش‌اقبال گفت: خوش به سعادت مسوولینی که در نظام اسلامی مسوولیت قبول می‌کنند و این مسوولیت توشه دنیا و آخرت را برای فرد به همراه دارد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تاکید کرد: جایگاه فرماندار به عنوان نماینده عالی دولت، باید به صورت ویژه و برجسته توسط ادارات دیده و کمک شود.

وی افزود: کسی که در دولت تدبیر و امید در کردستانی که ۷۲ درصد آرا مردم به این دولت بود، مسوولیت قبول می‌کند باید حامی ارزش‌های انقلاب اسلامی و مجری سیاست‌های دولت باشد.

عزل و نصب‌های بدون هماهنگی با فرماندار مجاز نیست
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در ادامه با بیان اینکه فرماندار به عنوان نماینده عالی دولت باید در جریان تمامی امور ادارات باشد و برآن نظارت کند، گفت: بر اساس بخشنامه جدید، اگر فردی بدون هماهنگی استاندار منصوب شود، فرماندار مجاز است که او را نپذیرد.

وی تکیه‌گاه مردمی در کنار اقتدار نیرو‌های مسلح مقتدر و لطف خدا را عامل اقتدار ایران اسلامی اعلام کرد و افزود: اگر این سه ارزش کمرنگ شود، شکننده می‌شویم.

خوش‌اقبال با تاکید بر رسیدگی به وضعیت اقشار آسیب‌پذیر و پاسخگویی به مطالبات به حق مردم، تصریح کرد: وظیفه ما مرتفع‌کردن مشکلات مردم است و لذا فرماندار و همه مسوولین باید وقت صرف کنند و با روی گشاده پاسخگوی مردمی باشند که، ولی نعمت ما هستند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان یکی از معضلات استان را پروژه‌های نیمه‌تمام معرفی کرد وافزود: این طرح‌ها سال‌هاست که وجود دارد و امیدواریم به زودی به سرانجام برسد.

خوش‌اقبال با اشاره به ظرفیت‌های مناسب اقتصادی در قروه به ویژه در بخش‌های گردشگری، معدن و کشاورزی گفت: باید با برنامه‌ریزی مناسب، زمینه انجام کار‌های مناسب و در شان مردم فراهم شود.

تسریع در توسعه قروه، برنامه کاری فرماندار جدید



فرماندار جدید قروه برنامه اصلی کار خود را تسریع در توسعه این شهرستان، با کمک دلسوزان عنوان کرد.



موحد امان‌اللهی که حالا عنوان جوان‌ترین فرماندار استان کردستان را دارد، در مراسم معارفه خود، خودش را فرزند یکی از سربازان سلحشور میهن معرفی کرد و افتخارش را این دانست که پدرش و پدرِ پدرش، در راه حفظ خاک و ناموس این آب و خاک از خود گذشته‌اند.

وی گفت که مهندس عمران است و کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی دارد و کارش را در وزرات کشور از صفر شروع کرده و تا قبل از این ۶ سال عهده‌دار معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری سنندج بوده است و از امروز خود را شهروند قروه می‌داند.

امان‌اللهی ابراز امیدواری کرد، با مشارکت و همفکری همه مردم و مسوولان و با استفاده از ظرفیت‌های مناسب قروه در بخش‌های نیروی انسانی، موقعیت جغرافیایی و منابع و ذخایر خدادادی، آینده‌ای روشن برای این شهرستان ترسیم شود.

به گفته وی با بهره‌برداری از طرح‌های بزرگی مانند راه‌آهن تهران، همدان، سنندج و شبکه‌های آبیاری کشاورزی می‌توان شاهد تحول بزرگی در قروه بود.

فرماندار قروه خود را مجری سیاست‌های دولت تدبیر و امید دانست و افزود: بنای من در خدمتگزاری، خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم به ویژه محرومین و مستضعفان و دومین محور نیز توسعه و پیشرفت همه جانبه در همه ابعاد است.

امان‌اللهی گفت: از توان فکری همه صاحبنظران، نخبگان و متخصصان شهرستان در این راه مدد می‌گیرم و از افراد صادق، امانتدار، پاکدست، با اخلاق، توانمند و پاک چشم فارغ از هر تفکر سیاسی و جناحی در پست‌های مدیریتی شهرستان استفاده می‌کنم.

این فرماندار جوان از اصحاب رسانه به عنوان زبان گویای مردم و مسوولین نام برد و از آنان خواست تا با انتقاد خود احتمال ظهور و بروز فساد ادارای را به حداقل برسانند.

وی در پایان تاکید کرد: بر سر منافع مردم و ارزش‌های انقلاب و اجرای قانون با هیچ کس اهل مسامحه و معامله نیست.


بر اساس این گزارش در حکم رحمانی فضلی وزیر کشور خطاب به موحد امان اللهی آمده است:به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار محترم کردستان به سمت فرماندار شهرستان قروه منصوب می‌شوید.

در این حکم ابراز امیدواری شده است فرماندار جدید قروه با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای "مدظله العالی" موفق باشد.

موحد امان اللهی پیش از این معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان سنندج بود.

امان الهی از نیرو‌های جوان و مدیر در استان است که سابقه بخشداری موچش از توابع کامیاران و هسته گزینش استانداری کردستان را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات