خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی گفت: مسئله اصلی کشور حل مسائل اقتصادی و معیشتی است و دیگر آن که همه تلاش‌های دولتی و مردمی باید معطوف به مرتفع ساختن معضلاتی باشد که در بخش اقتصادی آشکار شده است.
کد خبر: ۹۰۱۰۹۸۴
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، هادی سیاسی مهدی مزگی نژاد در جمع  بسیجیان شهرستان خوسف ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه اظهار داشت: عمل شعار سال97 (حمایت از کالای ایرانی) یک وظیفه شرعی و قانونی می باشد و  تمامی مردم و مسئولین باید فرمان رهبر معظم انقلاب را در جامعه نهادینه کنند.

وی ادامه داد: انتخاب شعار سال 1397 به نام حمایت از کالای ایرانی در ادامه نامگذاری سال‌ها با مضامین و عناوین اقتصادی است.

مزگی نژاد افزود: اینکه سال‌هاست رهبر معظم انقلاب اسلامی شعار سال را با نگاه و رویکرد اقتصادی نامگذاری می‌نمایند بدان معناست که مسئله اصلی کشور حل مسائل اقتصادی و معیشتی است و دیگر آن که همه تلاش‌های دولتی و مردمی باید معطوف به مرتفع ساختن معضلاتی باشد که در بخش اقتصادی آشکار شده است.

کارشناس مسائل سیاسی گفت:  افکار عمومی کشور بایستی در جهت حمایت از تولیدات داخلی، ضرورت تعصب داشتن نسبت به استفاده از کالای ایرانی ساماندهی شود و ما باید نسبت به مصرف جنس داخلی و اقتصاد ملی‌مان تعصب داشته باشیم.

وی افزود: بسیاری از کشورهای غربی که حتی داعیه اقتصاد غیردولتی و بازار آزاد را دارند، در زمینه حمایت از تولیدات و کالاهای داخلی خود، ورود جدّی به اقتصاد دارند و همین حمایت­ها نقش اساسی در تقویت تولیدات داخلی آن­ها داشته است.

وی ادامه داد: مطالعات جدید و منتشر شده نشان می‌دهد، حتی دولت ایالات متحده، که به ظاهر مشی اقتصادی لیبرال­‌تری نسبت به اقتصادهای اروپایی دارد، از دهه‌ی۱۸۳۰ تا جنگ جهانی دوم، با افزایش تعرفه‌ی کالاهای وارداتی، مشخصاً به قصد حمایت از صنایع داخلی، یکی از حمایت‌گرترین کشورها در جهان بوده است.

وی در ادامه از تعامل و همکاری و اتحاد نیروهای مسلح در حالی که دشمن درصدد نفوذ می باشد اشاره کرد و افزود: می بایستی این تعامل و همکاری در بین نیروهای مسلح  نسبت به گذشته چشمگیرتر باشد و اگر این تعامل وجود داشته باشد دیگر دشمن جرأت نخواهد داشت که نامی از جمهوری اسلامی را بر زبان آورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار