خبرهای داغ:
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان خبر داد
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: روز 7 اردیبهشت ماه شهروندان 367 بار با سامانه 125 تماس گرفته اند که از این تعداد تماس 7 مورد منجر به عملیات شد.
کد خبر: ۹۰۱۰۹۵۵
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷

انجام 7 عملیات توسط آتش‌نشانان همدان در روز جمعهمحمدرضا بیاناتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در 7 اردیبهشت ماه، هفت عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در 24 ساعت گذشته بوده است.

وی افزود: روز 7 اردیبهشت ماه شهروندان 367 بار با سامانه 125 تماس گرفته اند که از این تعداد تماس 7 مورد منجر به عملیات شدو

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان ابراز داشت: همچنین از این تعداد تماس، 20 تماس جهت مشاوره و راهنمایی، 40 تماس اشتباه و متاسفانه 300 مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

وی ادامه داد: عملیات‌های انجام شده در این تاریخ سه مورد عملیات امداد و نجات شامل دو مورد نجات افراد محبوس شده در آسانسور در میدان جهاد و محله حاجی، نجات افراد محبوس شده در منزل در صدف، نجات افراد محبوس شده در خودرو در میدان امام حسن (ع)، دو مورد عملیات امداد و نجات در حادثه آبگرفتگی در بلوار بعثت و فرعی باباطاهر و نجات حیوانات در میدان باباطاهر توسط آتش نشانان به انجام رسید.

بیاناتی تصریح کرد: تعداد 5 نفر نجات یافته طی عملیات‌های مذکور گزارش شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات