فرمانده سپاه سلمان به مناسبت روز جوان در پیامی گفت: سربازان جوان ایرانی باید در راستای پیشبرد اهداف کشور تلاش کرده و با خرید کالای ایرانی به تبلیغ و تبیین فرمان رهبر انقلاب اقدام کنند.
کد خبر: ۹۰۱۰۹۲۸
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان پیام سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در صبحگاه مشترک تمامی نواحی و رده‌های سپاه استان قرائت شد.
در این پیام آمده است، سالروز میلاد خجسته و فرخنده حضرت علی اکبر (ع) که به نام روز جوان نامگذاری و مزین شده، را به تک تک شما که همت بلندتان همواره آمیخته با تعهد، اخلاص، تلاش، تخصص و شور و شعور اسلامی است، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
سرباز زینت کشور است و سپاه به داشتن جوانان برومند و انقلابی که برای دفاع از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن امنیت کشور و حریم ولایت به خدمت مقدس سربازی نائل آمدند افتخار می‌کند. سربازی تنها عرصه خدمت به کشور در راستای امنیت نیست بلکه جولانگهی است تا بتوان از ظرفیت جوانی ملت قهرمان ایران در راستای پیشبرد اهداف نطام مقدس جمهوری اسلامی در همه زمینه‌ها استفاده شود.
اکنون که سال حمایت از کالای ایرانی است، شما سربازان جوان ایرانی می‌بایست در راستای پیشبرد اهداف کشور تلاش نموده و علاوه بر خرید اجناس ایرانی به تبلیغ و تبیین این فرمان امام المسلمین امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در جامعه اقدام نمایید.
در پایان هم این جمله مقام معظم رهبری را به شما جوانان عزیز هدیه می‌دهم که فرمودند: «اگر در یک جمله کوتاه از من بپرسند که شما از جوانان چه می‌خواهید، خواهم گفت: تحصیل، تهذیب و ورزش.»
ارسال نظرات