پیش از ظهر جمعه حکیمه نصیری نفر اول رشته حفظ کل مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با استقبال مسؤولان استانی و شهرستانی از فرودگاه دشت‌ناز ساری وارد استان مازندران شد.
کد خبر: ۹۰۱۰۹۲۰
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، پیش از ظهر جمعه حکیمه نصیری نفر اول رشته حفظ کل مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با استقبال مسؤولان استانی و شهرستانی از فرودگاه دشت‌ناز ساری وارد استان مازندران شد.

مراسم استقبال از این نخبه قرآنی با حضور شاعری نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام حیدری مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران و جمعی از فعالان قرآنی استان در فرودگاه دشت‌ناز ساری برگزار شد.

خانم حکیمه نصیری از شهرستان بهشهر استان مازندران در رشته حفظ کل سی‌وپنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از بین شرکت‌کنندگان 28 کشور جهان موفق به کسب رتبه نخست شد.

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی در مراسم استقبال از حافظ بین‌المللی قرآن کریم با بیان اینکه باید به فعالیت‌های قرآنی در جامعه بیشتر اهمیت داده شود، گفت: خانم حکیمه نصیری از افتخارات قرآنی جهان اسلام و استان مازندران به‌شمار می‌روند که باید در کنار ایشان جوانان بسیاری را تربیت کرد.

علی‌محمد شاعری با بیان اینکه جامعه به چنین فعالان قرآنی و نخبگان قرآنی نیاز دارد، اظهار کرد: باید از تجربیات خانم حکیمه نصیری در فعالیت‌های قرآنی استان استفاده کرد تا سال‌های بعدی شاهد مقام‌های بیشتری از استان مازندران در مسابقات کشوری و بین‌المللی قرآن کریم باشیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران نیز در این مراسم با بیان اینکه خانم حکیمه نصیری از بین شرکت‌کنندگان 28 کشور جهان موفق شد رتبه نخست رشته حفظ کل قرآن کریم را کسب کند، گفت: این بانوی بهشهری از افتخارات جامعه قرآنی مازندران، کشور و سازمان اوقاف به‌شمار می‌روند.

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری با بیان اینکه هدف اداره‌کل اوقاف مازندران حمایت از فعالان قرآنی است، اظهار کرد: امروز شاهد استقبال پرشور فعالان قرآنی از خانم حکیمه نصیری هستیم که این حداقل کاری است، می‌شود برای نخبه قرآنی و افتخار مازندران انجام داد.

وی با بیان اینکه قطعاً برای سال‌های آینده شاهد حضور پررنگ‌تر خانم حکیمه نصیری در عرصه‌های جهانی قرآن کریم خواهیم بود، افزود: بهره‌گیری از تجربیات این نخبه مازندرانی در تربیت و پرورش حافظان قرآن کریم در دستور کار سازمان اوقاف و اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران قرار دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها