نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: پروژه تخریب و تضعیف سپاه و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی توسط دشمنان برای انتقام‌ گیری از 2 رکن اساسی اقتدار نظام اسلامی طراحی شده است.
کد خبر: ۹۰۱۰۸۳۶
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی در خطبه‌های نماز جمعه شهر ایلام اظهار کرد: تخریب سپاه و ناجا به عنوان 2 رکن اصلی امنیت و اقتدار نظام جفا به انقلاب و لطمه به امنیت کشور است.
وی یادآور شد: جنگ امروز آمریکا با ملت بزرگ و نظام اسلامی جنگ نظامی و مرزی نیست بلکه جنگ اقتصادی است.
امام جمعه ایلام افزود: آمریکا در جنگ نظامی و عرصه رویارویی نظامی با نظام اسلامی و ملت ایران شکست خورده است، آنها در جنگ و نبرد زمینی، هوایی و دریایی توانایی مقابله با ملت شجاع و کارآزموده ایران را ندارند.
حجت الاسلام لطفی تاکید کرد: اگر آمریکا توان رویارویی نظامی را داشت بدون درنگ و بدون از دست دادن فرصت و قبل از تهاجم نظامی به عراق و سوریه و افغانستان به ایران حمله می‌کرد.
وی یادآور شد: در صورتیکه آمریکا مرتکب این اشتباه شود در نبرد زمینی فرسنگ‌ها دور از مرزهای جغرافیایی ایران زمین گیر می‌شود، نمونه بارز آن عراق، سوریه، یمن، افغانستان، لبنان و … است که بجز هزینه‌های مالی سنگین و رسوایی سیاسی برای آمریکا نتیجه‌ای دیگری نداشت و اکنون ایران قدرتمند اگر اراده کند آمریکا و متحدان عربی و غربی را از اندیشه تجاوز به منطقه پشیمان خواهد کرد.
امام جمعه ایلام اضافه کرد: وظیفه مسؤولان و کارگزاران آمادگی لازم در برابر جنگ اقتصادی و فرهنگی دشمن است و باید با تمام توان کشور را برای خنثی کردن این جنگ به کار گیرند.
خطیب جمعه ایلام با اشاره به هفته سربازان گمنام، گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) حافظان امنیت و پشتوانه اقتدار کشور هستند و این هفته را گرامی می‌داریم.
حجت الاسلام لطفی افزود: نقش سربازان گمنام امام زمان(ع) و دستگاه اطلاعات کشور در تحکیم بنیان‌های امنیت و حفظ و ثبات و آرامش در کشور بی بدیل است.
امام جمعه ایلام با اشاره به گرامی داشت هفته کار و کارگر، اضافه کرد: حمایت از کالای ایرانی تحقق شعار مهم و راهبردی اقتصاد مقاومتی است.
حجت الاسلام لطفی اظهار کرد: بدون تردید کارگران پر تلاش و زحمتکش با تولید کالاهای ایرانی نقش به سزایی در تحقق شعار و فرمان رهبری دارند.
نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: شرکت‌های برق و گاز و آب در افزایش تعرفه‌ها قشر ضعیف جامعه را مد نظر قرار دهند زیرا با گران شدن ارز قیمت کالاهای ضروری مردم در چند هفته گذشته افزایش یافته است.
وی ادامه داد: یا بالا رفتن نرخ دلار نرخ کالاهای داخل و مصرفی مردم اعم از پوشاک و خوراک و مسکن و اجاره مسکن و … افزایش می‌یابد.

ارسال نظرات