امام‌جمعه فردیس بابیان اینکه اخیراً نیروی انتظامی توسط دشمنان و رسانه‌های خارجی موردتهاجم قرارگرفته است، گفت: دشمنان به دنبال تخریب چهره پلیس ایران هستند.
کد خبر: ۹۰۱۰۸۳۰
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر ایمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته فردیس با اشاره به فرارسیدن روز شورا، اظهار کرد: مردم افرادی را انتخاب می‌کنند تا برای توسعه شهر تلاش کنند این در حالی است که شوراها در برآیند کلی خیلی موفق نبوده‌اند.

دشمنان به دنبال تخریب چهره پلیس ایران هستند

وی عدم وجود نظارت مناسب در خصوص تائید صلاحیت افرادی که به‌عنوان کاندیدای شورا وارد عرصه می‌شوند را یکی از نقاط ضعف شوراها دانست و گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هر شهر ناظر انتخابات شوراها هستند که بعضاً دیده می‌شود در خصوص تائید صلاحیت‌های افراد اشتباه می‌کنند.

امام‌جمعه فردیس در بخش دیگری ضمن ابراز امیدواری از اینکه قانونی وضع شود که مردم شهردار را انتخاب کنند، گفت: بناست اصلاحاتی در خصوص شوراهای شهر انجام شود، امیدواریم مجلس سریع‌تر این اصلاحات را انجام دهد.

حجت‌الاسلام ایمانی در بخش دیگری با اشاره به دستگیری اشراف عربستان به‌عنوان مفسدان اقتصادی، گفت: این اقدام موجب نارضایتی در خاندان سعودی شد و بعید نیست که کودتای اخیر از سوی خاندان آل سعود باشد. سعودی‌ها با دست خودشان دارند خودشان را نابود می‌کنند.

وی در بخش دیگری بابیان اینکه اخیراً نیروی انتظامی توسط دشمنان و رسانه‌های خارجی موردتهاجم قرارگرفته است، تأکید کرد: آمریکایی‌ها از ایران زخم‌خورده‌اند به همین منظور به دنبال راهی هستند تا با ناامن کردن فضای داخلی کشور و تخریب چهره‌ای چون پلیس انتقام‌جویی کنند.

ارسال نظرات