امام‌جمعه نظرآباد با اشاره به اینکه نیروی انتظامی به‌ناحق موردتهاجم دشمنان قرارگرفته است، گفت: احدی حق ندارد که جایگاه نیروی انتظامی را تضعیف کند.
کد خبر: ۹۰۱۰۸۲۷
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین جعفر محسن زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نظرآباد ضمن تبریک ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) که مزین به‌روز جوان است، اظهار کرد: جوانان بدانند که فصل جوانی بهترین فرصت برای تکامل معنوی و رشد شخصیتی است.

کسی حق ندارد جایگاه نیروی انتظامی را تضعیف کند

وی در ادامه با اشاره به جمعیت بالای جوان در کشور، تأکید کرد: باید مسئولیت‌های کشور به دست جوانانی که از توان علمی و عملی برخوردار هستند محول و از ظرفیت آن‌ها استفاده شود.

امام‌جمعه نظرآباد با اشاره به‌روز کار و کارگر، عنوان کرد: کارگران در دین اسلام از ارزش بالایی برخوردارند. امسال به نام حمایت از کالای ایرانی مزین شده است و این مهم بر لزوم تلاشی مضاعف برای ارتقاء جایگاه کارگران تأکید دارد.

وی در بخش دیگری با اشاره سالروز شهادت آیت‌الله مطهری و نام‌گذاری این روزبه نام روز معلم، افزود: معلمان با دلسوزی عمر خود را برای تعلیم و تربیت می‌گذارند. امید داریم که شاهد ارتقاء سطح نظام آموزشی کشور باشیم.

حجت‌الاسلام محسن زاده با اشاره به نیمه شعبان و ولادت حضرت مهدی (عج)، خاطرنشان کرد: باید زمینه‌های ظهور حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف را فراهم کنیم و این مهم با در خانه نشستن و دعا کردن امکان‌پذیر نیست. باید همه باهم متحد باشیم و در راستای تحقق ارزش‌ها و اهداف انقلاب بکوشیم.

وی بابیان اینکه ولادت حضرت مهدی (عج) به نام روز سربازان گمنام امام زمان (عج) مزین شده است، تصریح کرد: سربازان امام زمان به‌دوراز هیاهوی رسانه‌ها، فداکاری‌ها و اقدامات مهمی برای امنیت و آرامش کشور انجام می‌دهند.

امام‌جمعه نظرآباد با اشاره به تهاجمات دشمنان علیه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، تأکید کرد: دشمنان درصدد هستند که اقتدار نیروی انتظامی ایران را بشکنند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان خواستار جنگ روانی در کشور هستند، تصریح کرد: شیطان بزرگ با این اقدامات در راستای عادی شدن بدحجابی اقدام می‌کند و می‌خواهد ملت ایران را به سمت اهداف خود حرکت دهد. این اقدام امربه‌معروف و نهی از منکر را به فراموشی می‌سپارد.

حجت‌الاسلام محسن زاده با تأکید بر اینکه امنیت حاکم بر کشور مرهون رشادت‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی مأموران انتظامی است، خاطرنشان کرد: این نیرو حالا به‌ناحق مورد حملات ماهواره‌ای و فضای مجازی قرارگرفته است اما عملکرد نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت و آرامش در کشور بر همگان آشکار است و هیچ‌کس حق ندارد که جایگاه نیروی انتظامی را تضعیف کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها