خبرهای داغ:
امام جمعه سراب با اشاره به تجربیات تلخ گذشته در مطرح کردن جدای بخش مهربان از سراب اظهارداشت: مطالبه حق مردم است ولی نباید در این میان عده ای به دنبال موج سواری باشند چراکه تبدیل به شهرستان قوانینی دارد و همه باید به قوانین وزارت کشور احترام بگذاریم که تشنج به هیچ عنوان به مصلحت منطقه نیست.
کد خبر: ۹۰۱۰۸۱۲
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۷

حجت الاسلام علی اکبر اکرمی در خطبه های عبادی سیاسی  نماز جمعه در شهرستان سراب با تبریک اعیاد شعبانیه و با اشاره به علائم حتمی و غیرحتمی ظهور خاطرنشان کرد: بسیاری از علائم غیر حتمی به اذعان علمای بزرگ به وقوع پیوسته است.

وی عاق والدین،احتکار، ستایش بدکاران، ازدواج همجنسگرایان، شراب خواری، و تعطیلی امربه معروف و نهی از منکر را از علائمی عنوان کرد که وقوع ان بر همگان آشکار است.

حجت الاسلام اکرمی در ادامه با تشریح علائم حتمیه ظهور بر مراقبت اعمال برای کسب لیاقت جهت حضور در جمع سربازان آن حضرت تاکید کرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان سراب ابراز امیدواری کرد که سفر هیئت دولت به استان برکاتی را برای شهرستان سراب به بار آورد.

خطیب جمعه سراب از تلاش فرماندار و نماینده شهرستان سراب برای انتقال مطالبات مردم به وزرا و هیئت دولت تقدیر کرد.

اکرمی با تبریک روز پاسدار و ارتش خاطرنشان کرد: امروز پاسداران ولایی در کنار ارتش غیور هر جا خطری نظام و کشور را تهدید کرده است سینه سپر کرده اند جرا که همگی فرزند حزب الله هستند.

امام جمعه سراب با اشاره به روز سربازان گمنام ابراز داشت: امنیت حاضر در کشور به پاس جانفشانی های سربازان گمنام امام زمان و نیروهای اطلاعاتی است که حقیقتا ولایی و شهادت طلب هستند و در پشت صحنه بدون اینکه خدماتشان دیده شود در راستای امنیت کشور جانفشانی می کنند.

وی ادامه داد: یکی از شهدایی که به دست ایادی داعش در مجلس به شهادت رسید از نیروهای گمنام امام زمان (عج) بود که به خاطر شرایط شغلی گمنامانه مراسمش برگزار شد و اینکه مقام معظم رهبری فرمودند من به نیروهای وزارت اطلاعات اعتقاد و اعتماد دارم نشان از ایمان و تلاش این عزیزان هست.

حجت الاسلام اکرمی در ادامه با تبریک پیشاپیش روز معلم، معلمی را شغل انبیا عنوان و ابراز داشت: شهید مطهری و رجایی الگوی مناسب برای تمام معلمان و اساتید است.

خطیب جمعه سراب با اشاره به تعطیلی کانال تلگرامی مقام معظم رهبری بر لزوم مهاجرت مدیران کانال های تلگرامی به پیام رسان های بومی تاکید کرد.

حجت الاسلام اکرمی آب های معدنی و طبیعت بکر در دامنه های بزقوش را از مواهب خدادادی عنوان و اظهار داشت: مردم باید با حمایت و تشویق سرمایه گذاران و مسئولان با حذف بروکراسی ها از این ظرفیت نهایت بهره برداری را بکنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها