خبرهای داغ:
امام جمعه هشترود در خطبه های نمازجمعه این شهرستان گفت: پایاب سد سهند هرچه زودتر باید برای ایجاد اشتغال و رونق کشاورزی منطقه تکمیل و تجهیز شود.
کد خبر: ۹۰۱۰۸۰۱
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی رحیمی افزود: دولت با صرف هزینه چند میلیاردی در سد سهند هنوز نتوانسته است دغدغه کشاورزان منطقه برای آبیاری زمین های کشاورزی را رفع کند.

وی ادامه داد: این سد 160 میلیون متر مکعبی است ولی متاسفانه 100 میلیون متر مکعب آب در داخل سد است و آن هم بلا استفاده مانده است.

حجت الاسلام رحیمی اضافه کرد: دولت هر از چند گاهی برای این سد هزینه می کند ولی این سد همه بودجه را می بلعد و کشاورزان هم نمی توانند از آن استفاده بهینه داشته باشند.

وی با بیان اینکه چند سال پیش، بیش از 7 میلیارد تومان بودجه اختصاص یافته به بدهی پیمانکار داده شد، اظهارداشت: اگر 5 پایاب این سد تکمیل شود رونق کشاورزی و اشتغال در این شهرستان شکوفا خواهد شد.

حجت الاسلام رحیمی در ادامه از اجرایی نشدن طرح مسجد جامع که چندین سال با رکود روبرو شده و حرکت لاکپشتی دارد  اظهار گله کرد و خواستار اتمام این مروژه 20 ساله را شد.

امام جمعه هشترود خواستار تکمیل و تجهیز پایاب سد سهند شد

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره استاد مطهری و تبریک روز معلم معلمان را مظهر علم و ادب و آگاهی در جامعه دانست.

حجت الاسلام رحیمی در ادامه روز کارگر را تبریک گفت و آن را فرصتی مناسب برای تجلیل از زحمات این قشر زحمت کش دانست و افزود: همه آحاد مردم و مسئولان باید از این قشر زحمت کش حمایت کنند و آن ها را ارج نهند.

وی از مردم خواست با خرید کالای ایرانی از کارگران کارخانجات و تولیدی ها حمایت کنند.

ارسال نظرات