خبرهای داغ:
سردار سید حسن مرتضوی فرمانده در جمع روحانیون نیروهای مسلح استان گفت: هم دلی نیروهای مسلح ،همراهی مردم عزیز ،بصیرت و هوشمندی و درایت رهبری معظم انقلاب همه نشان از پیشبرد اهداف انقلاب است.
کد خبر: ۹۰۱۰۷۹۹
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛  سردار سید حسن مرتضوی فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی در جمع روحانیون نیروهای مسلح استان با بیان اینکه نظام اسلامی ما در اوج قدرت ، افتخار و اقتدار و انسجام قرار دارد و در هیچ برهه ای از طول حیات 40 ساله نظام به این نقطه از اقتدار دست پیدا نکرده بود گفت: هم دلی نیروهای مسلح ،همراهی مردم عزیز ،بصیرت و هوشمندی و درایت رهبری معظم انقلاب همه نشان از پیشبرد اهداف انقلاب است.

مرتضوی افزود: باید باور کنیم و بپذیریم که در مسیر جهاد هستیم و در این مسیر مجاهدت مستمر نیاز است و اگر لحظه ای از مجاهدت دست بکشیم آن لحظه سقوط و توقف است.

وی در در ادامه با بیان اینکه ذات انقلاب با جهاد و مجاهدت است گفت: اگر مسئولی در این نظام چنین روحیه ای نداشته باشدآن صندلی را غصب کرده است.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) اظهار داشت: باید تلاش کنیم مردم سالاری دینی در نظام شکل بگیرد،اگر چنین شود کسانی که بر مسند مسئولیت و خدمت قرار بگیرند باورشان بر اینست که در مسیر جهاد قرار دارند.

سردار مرتضوی با بیان اینکه دشمن از تجربه 300 ساله یهود در شکست انقلاب ها بهره میگیرد افزود: انقلاب ما استکبار ستیز،حامی مظلومتن و محرومان و مستضعفین است و نمی تواند نسبت به این موضوع بی تفاوت باشد.

وی در پایان با اشاره به نقش روحانیون نیروهای مسلح گفت: نقش شما در نیروهای مسلح تضمین سلامت معنوی کارکنان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها