مسئول بسیج رسانه استان با بیان اینکه سپاه بازوان انقلاب است گفت: دشمن با شبه افکنی درصدد است تا از تاثیرگذاری آن بکاهد.
کد خبر: ۹۰۱۰۷۱۱
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار عیسی حیدری در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه تشکیل سپاه قبل از شروع جنگ تحمیلی انجام گرفت اظهار کرد: تاسیس سپاه تنها نقش دفاع نظامی از کشوررا به دنبال نداشته بلکه با توجه به شرایط کشور می بایست  در زمینه فرهنگی،اجتماعی ،نظامی و...هرموقع مورد تهدید قرار گرفت از کشور دفاع نماید.

وی عنوان داشت: در زمان جنگ تحمیلی حفظ دستاورد‌های انقلاب نیاز به حضور در میادین جنگ داشت و پس از دفاع مقدس در جبهه های فرهنگی نیازمند حضور و فعالیت در این عرصه است.

مسئول بسیج رسانه استان با اشاره هجمه مختلف دشمن، بیان داشت: در زمان فعلی نیز هر زمان از هرجبهه ای که انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن مورد تهدید قرار گیرد وارد عمل می‌شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: این احساس نیاز گاهی از مرزهای کشور نیز فراتر رفته و در صدور انقلاب وآماده کردن جامعه برای ظهور امام عصر(عجل الله تعال فرجه الشریف) تلاش می کند.

حیدری برقراری امنیت را یکی از ماموریت‌های مهم این یگان دانست و افزود: برقراری امنیت ذیل حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است و تامین امنیت در داخل کشور برای آحاد جامعه و حتی خارج از مرزهای سرزمینی هم یکی دیگر از ماموریت‌های مهم این یگان می‌باشد.

وی افزود: حراست از انقلاب اسلامی شامل حراست از مرزهای جمهوری اسلامی وهمچنین تامین امنیت داخل کشور در کنار سایر نهادهای نظامی بر عهده این یگان می باشد.

مسئول بسیج رسانه استان سپاه را یکی از بازوان انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: با توجه به هجمه دشمن به ارکان  نظام قطعا سپاه نیز مورد هجمه دشمن  قرار می‌گیرد، چرا که هدف دشمن نفوذ و در نهایت براندازی نظام جمهوری اسلامی است وسپاه یکی از سدهای نفوذ ناپذیر و مانع محکمی برای نفوذ دشمن در سایر ارکان نیز می‌باشد.

این مقام مسئول گفت: دشمن برای براندازی نظام اسلامی باید بتواند بازوان قوی آن را تضعیف نماید به همین دلیل از انواع ترفند ها وایجاد شبههها برای تضعیف این نهاد استفاده می‌کند، هجمه علیه این نهاد انقلابی را در دستور کار خود قرار داده است تا شاید  بتواند از تاثیر گذاری اش بکاهد که انشاء الله موفق نخواهد شد چرا که سپاه نیرویی مردمی وبرخاسته از بتن مردم می‌باشد.

ارسال نظرات