شهردار کلانشهر تبریز حضور رئیس جمهور، وزرای کابینه و ده ها میهمان خارجی و داخلی را بهترین محمل برای تبلیغ شهر تاریخی و توریستی تبریز دانست.
کد خبر: ۹۰۱۰۶۷۹
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، ایرج شهین باهر در حاشیه نشست مشترک شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی کلانشهرهای کشور با اشاره به برگزاری باشکوه مراسم رسمی رویداد تبریز 2018 اظهار داشت: نقش اصلی مراسم تبریز2018 تبلیغ تبریز بود و در حقیقت تمامی فعالیت ها و عملکرد مجموعه هایی که تلاش کردند برای این بود که بتوانیم بواسطه آن تبریز را تبلیغ کنیم

وی با اشاره به اینکه موضوع تبلیغ تبریز به نحو مناسبی در سطح ملی و بین المللی بواسطه این رویداد اتفاق افتاد، تصریح کرد: حضور رئیس جمهور، وزراء محترم و سفرای و وزرای گردشگری کشورهای خارجی در تبریز فرصت مناسبی برای تبلیغ این شهر بود.

مهندس ایرج شهین باهر افزود: حضور این همه مهمان بهترین فرصت برای تبلیغ بود و بحث اطلاع رسانی این اتفاق با حضور رئیس جمهور فرصت مغتمی بدست داد، تا تبریز را در کل دنیا معرفی کنیم.

وی در خصوص نشست مشترک شهرداران و اعضای شورای شهر نیز گفت: برای استفاده بهتر از حضور شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی کلانشهرهای کشور در خصوص تبادل نظر در خصوص مشکلات و مسائل مشترک کلانشهرها این جلسه با مدیریت رئیس محترم شورای شهر تبریز برگزار شد و این امر فرصتی بود .

شهردار تبریز افزود: در این جلسه موضوعاتی از قبیل درآمدهای پایدار شهری، مشکلات موجود در شهرها، مدیریت واحد شهری و لایحه مدیریت واحد شهری که در مجلس بررسی خواهد شد، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

مهندس ایرج شهین باهر در پایان سخنانش گفت:  در این نشست مقرر شد جلسه شهرداران و روسای شوراهای کلاانشهرها به شکل مستمر در حوزه های مختلف از قبیل حوزه محیط زیست، درآمدهای پایدار شهری و موضوعات مشترک ادامه داشته و در شهرهای مختلف برپا شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها