به مناسبت هفته بسیج کارگری

برگزاری نشست شورای همفکری بسیج کارگری شاهرود+عکس

نشست شورای همفکری بسیج کارگری شاهرود به مناسبت هفته بسیج کارگری برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۰۶۳۳
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نشست شورای همفکری بسیج کارگری حوزه الغدیر با حضور رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود و فرماندهان پایگاه‌های بسیج کارگری در سالن جلسات کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد.
در این جلسه که با رویکرد برنامه‌های هفته بسیج کارگری برگزار شد سرهنگ پاسدار حسین یارمحمدی در سخنانی با گرامیداشت اعیاد شعبانیه و هفته بسیج کارگری و کار و کارگر با بیان اینکه باید تلاش کنیم برنامه‌ها اثربخش اجرا شود گفت: اثرگذاری برنامه هاذلتب اولویت کار قرار گیرد و در این جهت باید با برنامه ریزی و دقت عمل کرد.
وی با اشاره به داشتن وجدان کاری افزود: کارگران سخت کوش ما باید با وجدان کاری در جهت انجام مطلوب مسئولیت واگذار شده تلاش کنند و با تلاش خود بتوانند کیفیت کالا‌های خود را بالا برده و در جهت تحقق شعار سال حمایت از کالای ایرانی با کیفیت بخشی به کالا‌های داخلی همت گمارند.
یارمحمدی با بیان اینکه خرید کالا از شهرستان در حوزه‌های مختلف کشاورزی و صنعت باید مورد دقت قرار گیرد عنوان کرد: پویایی اقتصاد شهرستان باید مورد توجه قرار گیرد و ابن لهدهنت کارخانجات و شرکت‌ها و ارائه محصول استاندار و با کیفیت محقق خواهد شد.
سیدحسین امیر حسینی نیز در این نشست با تبریک هفته کار و کارگر با اشاره به برنامه‌هایی اجرایی در این هفته بر تکریم کار و کارگر تاکید کرد و گفت: باید تلاش کنیم اهمیت کار وکارگر را در جامعه ترویج کنیم و برنامه‌های که در این هفته برنامه ریزی شده در این راستا قرار دارد.
در این نشست فرماندهان پایگاه‌ها به ارائه نظرات خود در خصوص برنامه‌های اجرایی این هفته و تاکید بر تکریم و ارزش کار و کارگر تاکید کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار