تعداد 8 هزار و 194نفر از خواهران و برادران شیعه و سنی در سه منطقه از استان سیستان و بلوچستان به مناسبت گرامی داشت هفته سلامت از خدمات ویزیت رایگان پزشکی بهره مند شدند.
کد خبر: ۹۰۱۰۶۲۳
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷
سرهنگ پاسدار غلامرضا آتون، مسئول معاونت بهداشت و درمان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان با اشاره به این مطلب که محرومیت زدایی و خدمت رسانی از الویت‌های مهم سپاه است بیان کرد: سپاه نهادی انقلابی و مردمی است وخود را از مردم می‌داند ودر راستای رفع مشکلات مردم درمناطق محروم وخدمت رسانی به نیازمندان از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.
وی بیان کرد: در سپاه خط کش گذاری قومی مذهبی وجود ندارد و این نهاد به تمام مردم استان اعم از شیعه وسنی خدمت رسانی می‌کند.
غلامرضا آتون اظهارداشت: به مناسبت گرامی داشت هفته سلامت ۱۳ تیم درمانی متشکل از ۱۳۰ پزشک و متخصص به منظور ارائه خدمات رایگان پزشکی به مناطق سیستان، بلوچستان و مرکز استان اعزام شده اند.
مسئول بهداری سپاه استان تصریح کرد: در راستای ارتقاء سطح سلامت محرومین و نیازمندان تعداد ۴ تیم درمانی به منطقه سیستان اعزام ودر یک روز تعداد ۲ هزارو ۸۷۳ نفر به صورت رایگان از خدمات پزشکی بهره‌مند شدند.
وی گفت: تعداد ۶ تیم درمانی پزشکی با حضور در منطقه بلوچستان ۳ هزار و ۴۵۵ نفر را از بیماران محروم و نیازمند را ویزیت کرده اند.
آتون افزود: در مرکز استان نیز ۱۸۶۶ بیمار توسط ۳ تیم درمانی وپزشکی خدمات پزشکی و درمانی را دریافت کرده اند.
این مسئول ادامه داد: تیم‌های پزشکی متشکل از پزشک عمومی، پزشک داخلی، پزشک اطفال، متخصص اطفال، متخصص داخلی، ماما، مشاوره، روان شناس و کارشناس تغذیه در بازده زمانی یک روز تعداد ۸ هزار و ۱۹۴ بیمار را ویزیت و داروی رایگان به ارزش بیش از ۱۸ میلیون تومان توزیع شده است.
ارسال نظرات