رئیس بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود گفت: هیچ گونه کاستی رسیدگی به بیماران در بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود وجود ندارد.
کد خبر: ۹۰۱۰۶۱۹
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دکتر محمد علی رضایی رئیس بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود با اشاره به ارایه خدمات گسترده توسط تمامی بخشهای بیمارستان امام حسین(ع) گفت :در این بیمارستان هیچ گونه کمبود تجهیزات نداریم و وظیفه بیمارستانی ما در این بیمارستان با جدیت در حال انجام است.
هیچ گونه کاستی رسیدگی به بیماران در بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود وجود ندارد.
دکتر محمد علی رضایی بابیان اینکه روزانه بالغ بر ۸۰۰ نفر مراجعه کننده به بخش اورژانس بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود داریم افزود:خوشبختانه در بخش اورژانس همکاران ما تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین خدمات در اسرع وقت را دارند و در این بخش هیچ گونه کمبود تجهیزات نداریم وتنها مشکل کمبود فضای فیزیکی در این بخش می باشد ولی همان حجم بالای مراجعه کننده که همگی خواستار دریافت خدمات هستند و با توجه به داشتن تالمات روحی خاص ناشی از بیماری خود یا اطرافیان خواستار ارائه خدمات هستند که ممکن است نارضایتی را هم در پی داشته باشد .
وی افزود: خوشبختانه اورژانس جدید این بیمارستان با ۳۰۰۰متر مربع فضا وبا پیشرفت ۹۶درصد در حال احداث می باشد که با توجه به پیگیری های مستمر ریاست دانشگاه ومعاونت های مربوطه به زودی کار ساختمانی آن به اتمام رسیده ودر ماه های آینده تجهیزات آن نصب خواهد شد وامیدواریم به زودی شاهد افتتاح آن باشیم.
وی در خصوص آنچه در برخی کانال های تلگرامی و فضای مجازی در خصوص استفای خود به علت کمبود تجهیزات وامکانات و بی مهری مسئولین دانشگاه عنوان شده گفت: من به شدت این موارد را تکذیب می کنم و استعفا اینجانب فقط وفقط مربوط به مسایل شخصی بوده حدود سه سال کار کرده ام و با آمدن مدیریت جدید دانشگاه احساس کردم بهتر است از یک نیروی تازه نفس و مدیری قوی تردر این بیمارستان بکار گیری شود .
دکتر رضایی افزود:متاسفانه عده ای به این موضوع دامن زده وبا سوء برداشت سخنان کذبی را از سوی اینجانب در فضای مجازی منتشر کردند در حالیکه من همیشه در دسترس هستم وبهتر بود قبل از انتشار با خود اینجانب صحبت می کردند.
وی افزود: خوشبختانه مسئولین جدید دانشگاه بویژه شخص ریاست دانشگاه علوم پزشکی شاهرود پشتیبانی بهتری از گذشته در خصوص این بیمارستان دارند،همین نکته کافیست که در سه سال گذشته ما هیچ گونه پرداختی به پرستاران و پزشکان وپرسنل در ماه فروردین نداشتیم ولی خوشبختانه امسال در فروردین ماه پرداختی داشته ایم.
گفتنی است بیمارستان امام حسین (ع)، یکی از مراکز آموزشی، پژوهشی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود می باشد که در سال ۱۳۷۳در زمینی به مساحت ۱۳۰۰۰۰متر مربع با زیربنای حدود ۲۵۲۰۰متر مربع در ۲ طبقه احداث و در شهریور ۱۳۷۸ با ۸ اتاق عمل فعال، بخش ­های مختلف بستری و ۳۱۳ تخت مصوب مورد بهره برداری قرار گرفته است و در طی فعالیت به مروربخش ­های بستری به ۱۸ بخش و ۳۹۵ تخت ارتقاء یافت.
این مرکز سانتر ترومای منطقه مجهز به بالگرد می باشد همچنین مجهز به دستگاه اکسیژن ساز مرکزی و دو دستگاه بی خطر ساز پسماندهای عفونی (اتوکلاو) می باشد و نیز داری سیستم تصفیه بیولوژیک فاضلاب بروش هواده سطحی بوده و پس از کاهش بار آلودگی و به حد استاندارد رساندن پساب خروجی فاضلاب تولیدی وارد شبکه فاضلاب شهری می گردد.
در حال حاضر این مرکز دارای بخش ­های گوش و حلق و بینی، جراحی چشم، داخلی،جراحی عمومی، جراحی مغزو اعصاب، قلب و عروق، زنان و زایمان، اطفال، ارولوژی، ارتوپدی، نورولوژی، روانپزشکی، عفونی، نوزادان، دیالیز، ICU ,CCU ,NICU و نیز بخش های درمانگاهی و پاراکلینیکی می باشد.
منبع: روزنامه پیام استان سمنان_محمدعلی عباس نژاد
ارسال نظرات
پر بیننده ها