خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان با اشاره به ضرورت استفاده از اینترنت ملی و غیر فعال شدن شبکه‌های خارجی گفت: باید متولیان فضای مجازی به دست دولت و نظام جمهوری اسلامی اداره شود و شبکه‌های خارجی باید در داخل کشور فیلتر شوند.
کد خبر: ۹۰۱۰۵۹۴
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶

ضرورت استفاده از اینترنت ملی /مشکلات اقتصادی سبب رخنه‌های خطرناکی برای نفوذ دشمنانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی در دیدار علما و فضلای همدانی با مراجعین تقلید در قم اظهار داشت: حوزه علمیه همدان دارای 16 مدرسه است که از این میان دو مدرسه علمیه سطح دو، دو مدرسه علمیه سفیران هدایت و 12 مدرسه علمیه سطح یک در حال فعالیت هستند.

وی ادامه داد: در حال حاضر یک هزار و 200 نفر طلبه و 80 نفر استاد در حوزه علمیه همدان در حال فعالیت علمی هستند و خوشبختانه به همت آیت الله موسوی همدانی(ره) امام جمعه سابق همدان 150 منزل مسکونی برای مبلغان همدانی وجود دارد.

مدیر حوزه علمیه همدان با اشاره به وضعیت نگران کننده فعلی در جامعه اسلامی خاطرنشان کرد: امروز دو مساله سبب نگرانی در کشور و نظام اسلامی شده است، نخست رها ماندن فضای مجازی و دوم وضعیت نابسامان وضع معیشتی مردم.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات فضای مجاری اظهار داشت: متولیان فضای مجازی دشمنان اسلام هستند به همین سبب فعالیت‌های مذهبی افراد مذهبی فیلتر و در عوض شبهات اعتقادی و اهانت‌های به اسلام در این فضا رو به افزایش است.

آیت الله موسوی اصفهانی با اشاره به ضرورت استفاده از اینترنت ملی و غیر فعال شدن شبکه‌های خارجی ابراز داشت: باید متولیان فضای مجازی به دست دولت و نظام جمهوری اسلامی اداره شود و شبکه‌های خارجی باید در داخل کشور فیلتر شوند.

وی در ادامه افزود: مشکل تنها برنامه تلگرام نیست، بقیه برنامه‌ها همچون اینستاگرام، واتساپ و ده‌ها نرم افزار دیگر هستند که باید در کشور غیر فعال شوند و دولت باید از سرورهای ملی و بومی در راستای شبکه ملی حمایت کند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان بیان داشت: بی شک مشکلات اقتصادی و وضع بد معیشتی مردم نیز سبب رخنه‌های خطرناکی برای نفوذ دشمنان اسلام در کشور شده است.

وی در پایان گفت: اگرچه مسؤولان امر تلاش خوبی در زمینه راهکارهای ارائه شده از سوی رهبر معظم انقلاب را داشته‌اند اما ارزیابی‌های موجود از وضعیت کشور نگران کننده است و این امر مستلزم پیگیری و مطالبه بیش از پیش بزرگان امت از جمله مراجع تقلید است که همواره در کنار امت اسلامی بوده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات