خبرهای داغ:
ناحیه مقاومت بسیج فریدونشهر در نشستی صمیمی میزبان دکتر اکبر ترکی نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بودند.
کد خبر: ۹۰۱۰۵۸۸
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فریدونشهر، همزمان با هفته سلامت ناحیه مقاومت بسیج فریدونشهر میزبان دکتر اکبر ترکی نماینده شهرستان های چهارگانه فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی بود .

در ابتدای این نشست دکتر ترکی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و تقارن این ایام با سالروز تشکیل سپاه ، این نهاد را بازوی نگهدارنده انقلاب و نظام و از الطاف بزرگ الهی نامید و حساس شدن دشمن روی سپاه را نشان از قدرت و برد منطقه ای وجهانی سپاه عنوان کرد.

وی در ادامه گریزی به تحولات منطقه ای و جهانی زد و ضمن محکوم کردن حمله موشکی مثلث  آمریکا ، انگلیس و فرانسه  به سوریه این اقدام را تلاشی برای حفظ حضور در منطقه و در ادامه توطئه های اخیر سعودی آمریکایی خواند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گریزی هم به مباحث بودجه ای سال 97 زد و به معرفی طرح های اجرایی و مصوب چهار شهرستان در سال 97 پرداخت . تخصیص آب شرب از منابع پایدار برای چهار شهرستان و پیگیری اجرای فاضلاب مراکز شهرستان حوزه انتخابیه از مهمترین طرح هایی بود که در سال جاری پیگیری واجرا خواهد شد.

 در پایان هم به سوالات تعدادی از کارکنان در زمینه های مختلف پاسخ داده شد.

نشست صمیمی کارکنان ناحیه فریدونشهر با نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی

 نشست صمیمی کارکنان ناحیه فریدونشهر با نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها