مسئول اردویی و گردشگری سپاه انصار المهدی (عج):

اعزام خادمین شهدا ی زنجان به منطقه عملیاتی غرب کشور

150 نفر از خادمین شهدا و راویان دفاع مقدس و روحانیون استان زنجان به افتتاحیه راهیان نور کشور واقع در منطقه عملیاتی بازی دراز سرپل ذهاب اعزام شدند.
کد خبر: ۹۰۱۰۵۸۰
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، عبدالکریم مرادی صبح امروز در مراسم بدرقه کاروان راویان، روحانیون و خادمین شهدا به افتتاحیه اردوهای راهیان نور غرب کشور گفت: 150 نفر در قالب 3 اتوبوس به مراسم افتتاحیه راهیان نور سال 97 عازم منطقه عملیاتی بازی دراز در سرپل ذهاب شدند.

وی با اشاره به افتتاح برنامه‌های راهیان نور غرب کشور در منطقه بازی دراز سرپل ذهاب اظهارداشت: هر ساله در روزهای ششم و هفتم اردیبهشت ماه برنامه‌های راهیان نور و سالروز بزرگداشت عملیات بازی دراز در این منطقه میشود و با حضور 30 هزار نفر از سراسر کشور برنامه‌های راهیان نور آغاز می‌شود.

مسئول اردویی و گردشگری سپاه انصار المهدی (عج) افزود: راویان برای روایتگی به این مناطق اعزام می شوند تا  با حضور در اردوهای راهیان نور عزیزانی که به مناطق عملیاتی کشور سفر می کنند را با فرهنگ ایثار و شهادت دوران 8 سال دفاع مقدس آشنا نمایند.

وی اصلی‌ترین هدف از اعزام کاروان‌های راهیان نور را تجدید میثاق با شهدا، آرمان‌های امام راحل و حفظ دستاوردهای شهدا اعلام کرد.

مرادی عنوان کرد: راهیان نور به عنوان قرارگاه فرهنگی در مقابله با جنگ نرم دشمن انجام وظیفه می کنند و همچنین تولید قدرت ملی و مردمی از نتایج بازدید آثار دفاع مقدس است که این یکی از وظایف راهیان نور است.

گفتنی است عملیات بازی دراز در محور سر پل ذهاب - ارتفاعات بازی دراز به صورت نیمه گسترده در تاریخ 01/02/1360 به فرماندهی مشترک ارتش و سپاه انجام شد. 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار