مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: تیم‌ پزشکی بسیج جامعه پزشکی لرستان به منطقه میربگ جنوبی شهرستان دلفان اعزام شد.
کد خبر: ۹۰۱۰۵۴۸
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵

 

عبدالوحید ملک آرا، مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار سازمان بسیج جامعه پزشکی ، گفت: به مناسبت هفته سلامت، چهارم اردیبهشت ماه سال جاری با مساعدت کانون بسیج جامعه پزشکی دلفان، جمعیت هلال احمر وشبکه بهداشت شهرستان دلفان شش تیم پزشکی طرح درمانی شهید رهنمون به منطقه میر بگ جنوبی از توابع شهرستان دلفان اعزام شد.‎

وی افزود: این تیم پزشکی که شامل پزشکان، ماما، پرستار، کار‌شناسان مبارزه با بیماری‌ها ، آزمایشگاه، دارویار و کارشناس آزمایشگاه و همراه با وسایل و تجهیزات پزشکی مورد نیاز ، تیم را به مدت۱ روز برای ارائه خدمات بهتر به مردم این منطقه همراهی کردند.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان با اشاره به خدمات پزشکی در این اعزام گفت: خدماتی که در این اعزام ارائه می‌شود ‏شامل ویزیت، ارائه دارو و آموزش بهداشتی به صورت رایگان به اهالی منطقه است.

ملک آرا با اشاره به خدمات پزشکی و آموزشی در این اعزام تصریح کرد: بیش از ۳۵۰ نفر خدمات مستقیم و ۶۰۰ نفرخدمات درمانی و بهداشتی بصورت رایگان به جمعیت تابع منطقه ارائه شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات