فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک خبر داد

اعزام 19 دستگاه اتوبوس از زائران اراکی به اردوهای راهیان نور

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک از اعزام زائران راهیان نور این شهرستان در قالب 19 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۰۵۴۱
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸

پاسدار محمدرضا رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به اعزام کاروان‌های راهیان نور غرب این شهرستان گفت: صبح امروز یک کاروان از راهیان نور از اراک عازم مناطق عملیاتی غرب کشور شدند تا ضمن بازدید از مناطق عملیاتی بار دیگر با آرمان‌های شهدا و امام شهدا تجدید بیعت داشته باشند.

وی فرهنگ ایثار و شهادت را رمز ماندگاری نظام اسلامی دانست و ادامه داد: اجرای برنامه‌های فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در اردوهای راهیان نور، تقویت روحیه مقاومت و خودباوری در جوانان و نوجوانان، آن‌ها را در برابر توطئه‌های دشمنان و جنگ نرم مصون می‌سازد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک با اشاره به نقش تاثیرگذار رزمندگان و شهدا در امنیت و پیشرفت جامعه، گفت: این سفر با هدف آشنایی جوانان و نوجوانان با مناطق عملیاتی دفاع مقدس و همچنین به منظور بازخوانی فداکاری‌ها، جانفشانی‌های رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس  و مقابله با توطئه‌های دشمن در جبهه فرهنگی برگزار می‌شود.

پاسدار رضایی با تاکید بر نقش اثرگذار این اردوهای معنوی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان، گفت: جوانان امروز با دیدن مناطق عملیاتی از نزدیک می‌توانند رشادت‌های دلاورمردان زمان جنگ را بهتر درک کنند و این مساله به طور قطع تاثیرات مطلوبی در شکل‌گیری شخصیت نسل امروز انقلاب دارد.

وی خاطرنشان کرد: این کاروان راهیان نور اعزامی که در قالب 19 دستگاه اتوبوس به مناطق غرب اعزام شده‌اند در مدت دو روز از مناطق عملیاتی بازدید خواهند داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات