خبرهای داغ:
رویداد کارآفرینی "همفکر" به همت انجمن علمی دانشجویی کارآفرینی دانشگاه صنعتی شاهرود و با حضور فعالان و متخصصان حوزه کارآفرینی، پژوهش و فناوری اطلاعات، برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۱۰۵۳۶
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، کارشناس اداره کارآفرینی دانشگاه صنعتی شاهرود با اشاره به این رویداد گفت: "همفکر"، رویدادی است که به صورت هفتگی برگزار می‌شود و در سراسر کشور مخاطب داشته و تاکنون در بیست و سه شهر کشور برگزار گردیده است.
یونس یونسیان، افزود: این رویداد، یک اتفاق مبارک برای اکوسیستم استارتاپی دانشگاه بوده و یک فضای کاملاً دوستانه و خودمانی است و باعث ایجاد ارتباط میان تخصص‌های گوناگون می‌شود و برای بسیاری از صاحبان کسب و کار که بدنبال تخصص‌های مرتبط با حوزه فعالیتشان هستند، "همفکر" می‌تواند بهترین گزینه باشد.
وی تصریح کرد: "همفکر" باعث افزایش شبکه تیمی و پیدا کردن افراد مرتبط با تخصص و علائق مورد نیاز می‌شود. شرکت‌ها و کسب و کار‌های گوناگون نیز در محیط کارشان میزبان میهمانانی می‌شوند که با هدف شبکه سازی و ایجاد ارتباط در این رویداد‌ها حضور پیدا می‌کنند.
وی با بیان اینکه یکی از رویداد‌ها که در ایران بصورت هفتگی برگزار می‌شود "همفکر" است افزود: "همفکر" از حدود سه سال پیش در تهران شروع شد و کم کم جای خود را در بین شهر‌های مختلف ایران پیدا کرد.
یونسیان ادامه داد: در "همفکر" ارتباطات قوی و مهمی شکل میگیرد، ارتباطاتی که ممکن است در آینده سرنوشت کاری بسیاری از افراد را تغییر دهد. اما اصلی‌ترین دلیل ادامه این رویداد حمایت اکوسیستم و جامعه کار آفرینی است که نیاز به شبکه سازی، همفکری و انتقال تجربه را احساس میکند.
وی تاکید کرد: رویداد"همفکر" از مجموعه رویداد‌های کار آفرینی دانشگاه صنعتی شاهرود است که با حضور و اقبال گسترده دانشجویان مواجه شده و نویدبخش مسیر‌های تازه برای اکوسیستم جوان دانشگاه خواهد بود.
کارشناس اداره کارآفرینی دانشگاه صنعتی شاهرود ادامه داد: رویداد "همفکر" فرصتی برای کارآفرینان، برنامه نویسان، طراحان و سرمایه گذاران است که به شبکه سازی، تبادل نظر و یادگیری از یکدیگر می‌پردازد.
لازم به ذکر است: به همت انجمن علمی دانشجویی کارآفرینی دانشگاه صنعتی شاهرود و با حضور فعالان و متخصصان حوزه کارآفرینی، پژوهش و فناوری اطلاعات این دانشگاه سه شنبه هر هفته میزبان رویداد کارآفرینی "همفکر" می‌باشد.
شرکت در این رویداد برای تمامی علاقه مندان، آزاد است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها