خبرهای داغ:
معاون فرماندار شهرستان شاهرود:

آثار فرهنگی هنری، نماد برجستگی و ارزش یک جامعه است

معاون فرماندار شهرستان شاهرود در بازدید از نمایشگاه چهر‌های ماندگار گفت: آثار فرهنگی هنری، نماد برجستگی و ارزش یک جامعه است.
کد خبر: ۹۰۱۰۵۳۰
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، احمد خرم به همراه کارشناسان امور بانوان و اجتماعی فرمانداری با حضور در گالری سیب مجتمع فرهنگی هنری مهر از نمایشگاه طراحی چهر‌های ماندگار شخصیت‌های بزرگ و تاثیرگذار در حوزه‌های مختلف علمی، فرهنگی، هنری و سیاسی درسطح ایران و جهان از آثار طراحی هنرمند شاهرودی دیدن کردند.
وی در این بازدید ضمن تشکر از دست اندرکاران برپایی این نمایشگاه به خصوص هنرمند خوش ذوق خالقیان، گفت: هنرمندان با خلق آثار هنری ارزشمند خود نقش بسزا و تاثیر گذاری در فرهنگ سازی مثبت جامعه دارند، چراکه جامعه از هنرمندان و زبان فرهنگ و هنری الگو پذیرهستند.
خرم افزود: ارتباط، همدلی وحمایت هرچه بیشتر مدیران دستگاه‌های اجرایی و شهری با فرهیختگان، هنرمندان و استفاده از خلاقیت، ابتکار و آثار ارزشمند هنری آن‌ها می‌تواند نماد برجستگی و ارزش یک شهر محسوب گردد.
این نمایشگاه با بیش از ۲۰ اثرهنری به مدت یک هفته از ۳۰ فروردین تا ۶ اردیبهشت صبح‌ها ساعت ۹ تا ۱۲ و عصر‌ها ساعت ۱۶ تا ۱۹:۳۰ در گالری سیب مجتمع فرهنگی هنری مهر برای بازدید عموم گشوده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها