نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به درتاکید بر هرچه باشکوه تر برگزار کردن جشنهای اعیاد شعبانیه پیش رو بودن اعیاد شعبانیه و تبریک پیشاپیش این اعیاد به ملت ایران اسلامی گفت :اعیاد شعبانیه مربوط به آحاد ملت است و مردم و مسئولان باید در برگزاری هرچه باشکوهتر و بهتر آن تلاش کنند.
کد خبر: ۹۰۱۰۵۲۷
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۷
آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی با تاکید بر تقویت آشنایی بیشتر نسل جوان با فرهنگ غنای اسلامی افزود: مهمترین اهداف برگزاری ویژه برنامه‌های اعیاد شعبانیه تقویت و ترویج هویت و باور‌های دینی و ملی، افزایش نشاط اجتماعی با بهره گیری از فضای معنوی اعیاد مذهبی و تلاش برای ارتقاءسطح دانش افراد و درک بهتر فرهنگ و معارف اسلامی است.
وی با بیان اینکه این اعیاد باید در تمامی نقاط استان اعم از روستا‌ها وشهر‌های استان برگزار شود گفت: مسئولان ادارات و نهاد‌های متولی باید با فضاسازی، زیباسازی، تبلیغات محیطی و ایجاد فضایی با نشاط و البته با رعایت موازین دینی و شئونات اسلامی زمینه آئین‌های جشن باشکوه را در جای جای استان فراهم آورند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار هم در این جلسه گفت::مجموعه استانداری ضمن تقبل هزینه‌های جانبی مراسم جشن این اعیاد به فرمانداران و بخشداران استان ابلاغ کرده که آئین‌های جشنی در خور شان این اعیاد برگزار کنند.
نظری افزود:استانداری این آمادگی را دارد تا نهاد‌ها و ادارات را در زمینه برگزاری هر چه بهتر مراسم جشن این اعیاد همراهی و کمک کند.
افشارنیا مدیرکل صداوسیمای استان هم گفت::صدا وسیما این آمادگی را دارد ضمن اطلاع رسانی و آگاهی بخشی پیش از برگزاری جشن‌های اعیاد شعبانیه در خصوص زمان و مکان آن، حین برگزاری جشن‌ها را هم در برنامه‌های مختلف خبر، سیما و رادیو پوشش و انعکاس دهد.
در این جلسه برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی آمادگی و موافقت خود را برای برگزاری هر چه بهتر جشن بزرگ اعیاد شعبانیه در شهر یاسوج اعلام کردند.
در این جلسه مصوب شد جشن بزرگ اعیاد شعبانیه در شهر یاسوج روز سیزدهم اردیبهشت ماه جاری راس ساعت ۱۰ و نیم صبح در مصلی امام خمینی (ره) این شهر برگزار شود.
ارسال نظرات