در همایشی از اعضای کمیته همکاری حوزه های علمیه وآموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد در باشت تجلیل شد.
کد خبر: ۹۰۱۰۵۱۵
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۸
رئیس آموزش وپرورش شهرستان باشت در اینتجلیل از فعالان حوزه علمیه و آموزش و پرورش استان همایش با اشاره به تعامل و همکاری مطلوب بین آموزش وپرورش وحوزه‌های علمیه گفت: عمده مسائلی که باید به آن توجه شود، تربیت دینی دانش‌آموزان است که نیازمند همکاری همه دستگاه‌های مرتبط در کنار آموزش و پرورش است.
محمود نظری افزود: حضور روحانی در مدارس باید به گونه‌ای باشد که دانش آموزان ضمن بیان سؤالات و شبهات دینی، مسایل سیاسی، فرهنگی و اخلاقی نیز برای آنان تبیین شود.
وی با اشاره به تاکید رهبرمعظم انقلاب مبنی بر لزوم تحول بنیادین در نظام آموزش و پرورش ادامه داد: با وجود حوزه‌های علمیه و پیشینه عظیم تاریخی کشور در عرصه تعلیم و تربیت، امروز شرایط برای چنین تحولی فراهم است.
حجت الاسلام عبودی امام جمعه شهرباشت هم در این همایش گفت: استفاده بهتر از ظرفیت و فرصت‌های تربیتی و آموزشی از مهمترین اهداف اعزام مبلغ به مدارس است.
حجت الاسلام جعفری مدیر حوزه علمیه خواهران استان نیز در این همایش گفت:حوزه‌های علمیه استان امروز با تمام ظرفیت و توان خود آماده همکاری با آموزش و پرورش هستند.
مدیر کل آموزش وپرورش استان هم با تأکید برلزوم ارتباط بیشتر حوزه با آموزش و پرورش گفت: اگر تلاش ما برای این باشد که هویت دانش آموزان با مبنای دینی و اعتقادی سازگار باشد انسانی سالم تقدیم به جامعه شده است.
ارسال نظرات