مسئول بسیج دانش آموزی سپاه انصار المهدی (عج):

معلمان طلایه داران نهضت هدایت و سعادت ملت ها هستند

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه انصار المهدی (عج) با گرامی داشتن یاد و خاطره شهدای فرهنگی و دانش آموز استان وتبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:معلمان طلایه داران نهضت هدایت و سعادت ملت ها هستند.
کد خبر: ۹۰۱۰۴۹۳
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان : هادی توفیقی گفت طبق فرمایشات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) معلمان محور حرکت جامعه هستند و یکی از بالاترین مسئولیت ها را مسئولیت معلمی است؛ سالروز شهادت استاد مطهری به عنوان هفته ی معلم و هفته ی عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را شایسته ترین نامگذاری عنوان کرد.

وی در ادامه افزود :

شهید مطهری که در تعبیر حضرت امام خمینی (ره) به عنوان پشتوانه محکم برای حوزه های دینی و علمی و خدمت گذاری برای ملت و کشوراز او یاد کردندو همچنین مقام معظم رهبری نیز شهید مطهری را نادره ی زمان و بزرگترین معمار بنای فکری نظام اسلامی دانستند.

 مسئول بسیج دانش آموزی سپاه انصار المهدی (عج) ؛بسیج دانش آموزی را به عنوان بزرگترین تشکل دانش آموزی دانست و افزود: واگذاری فعالیت ها و برنامه ها به دانش آموزان ، از مجموعه برنامه ها و فعالیت ها ی این هفته، گرامی داشتن یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری و همچنین ترویج روحیه ی جهادی و ایثارگری با معرفی و تجلیل از مقام معلمین شهید است.

وی گفت: شناساندن اثار ارزشمند شهید مطهری در قالب مجموعه ای از فعالیت ها و برنامه ها در هفته ی معلم از 12 تا 18 اردیبهشت در آستانه این هفته تجلیل از معلمان توسط بسیج دانش آموزی، همچنین  نواختن زنگ سپاس معلم در سطح مدارس ،غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدای معلم و شهدای دانش آموز از برنامه های این هفته می باشد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار