خبرهای داغ:
نخستین جلسه قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان همدان در سال 97 با حضور اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۰۴۱۹
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱

جلسه قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان همدان برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، نخستین جلسه قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان همدان در سال جدید با حضور استاندار،   فرمانداران، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، مدیران و مسئولین دستگاه‌های اجرایی و اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی استان در سالن جلسات مجموعه فرهنگی شهدای استانداری برگزار شد.

این جلسه با محوریت برنامه‌ریزی در راستای تحقق شعار سال و اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه  ضمن اشاره به  فرمایشات مقام معظم رهبری در جهت نامگذاری سال 97 با عنوان «حمایت از کالای ایرانی»، مسئول دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی استان همدان به ارائه گزارشی از عملکرد یک ساله اقتصاد مقاومتی  دستگاه‌های  اجرایی استان پرداخت.

در ادامه دکتر حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر استفاده هرچه بیشتر از منابع استان در راستای پیشرفت و توسعه استان از کلنگ زنی بیمارستان 600 تختی طی اردیبهشت ماه در همدان خبر داد.

همچنین در این جلسه محمدناصر نیکبخت استاندار همدان ضمن اشاره به انسجام و همدلی مدیران و مسئولین استان برای توسعه استان به تبیین مهم‌ترین اقدامات اجرایی در سال جدید در راستای این مهم پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات