خبرهای داغ:
قائم‌مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: آنان که عالمانه در این راه کار می‌کنند خائن بوده و آنان که نمی‌دانند بدانند که باید از ولایت تبعیت کنند و مردمی که در این راه امام و رهبری را حمایت کرده‌اند هرگز نخواهند گذاشت آمریکا و استکبار به اهداف خود برسند و اگر لازم باشد قطعاً سیلی محکمی به آنان خواهیم زد.
کد خبر: ۹۰۱۰۳۹۹
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج خراسان جنوبی،‌ حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسین نوفرستی در مراسم سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس اظهار داشت: هر گونه حیله‌ای علیه جمهوری اسلامی ایران تاکنون با شکست مواجه شده است و حفظ این نظام نیز در پی حرکت و مجاهدت عظیم شهید محمد منتظرالقائم در صحرای طبس بود که با حضور خود در حفظ انقلاب تأثیرگذار شد.

وی با بیان اینکه چرا آمریکایی‌ها حمله به ایران اسلامی را در فکر خودشان قرار دادند،‌ تصریح کرد: آمریکایی‌ها توانستند با تلاش خود در این کشور نقش ایفا کنند و تا حدی جلو رفتند که توانستند در کودتای 28 مرداد شاه را به این کشور برگرداندند که از حوادث تلخ تاریخ ایران بود.

قائم‌مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی عنوان داشت: این نظام که مقدمه‌ای برای حکومت امام زمان(عج) است اصلاً برای آمریکایی‌ها قابل تحمل نبود و به همین دلیل به دنبال زمینه‌سازی برای برگشت شاه بودند که لشگریان حق و دانشجویان پیرو خط امام در یک اقدام انقلابی که امام خمینی(ره) آن را انقلاب دوم نامیدند از این فتنه جلوگیری کردند.

نوفرستی بیان داشت: تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام یک سیلی بزرگ بر صورت آمریکایی‌ها بود که پس از آن آمریکایی‌ها در یک برنامه حساب‌شده عملیات پنجه عقاب را برنامه‌ریزی کرده و با مانورهای متعدد و مطالعه دقیق در این زمینه به دنبال نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران بودند اما آنچه پیش‌بینی کرده بودند با شکست مواجه شد.

وی با اشاره به شکست مفتضحانه آمریکایی‌ها در صحرای طبس خاطرنشان ساخت: آمریکایی‌ها در موقعیتی مناسب در اردیبهشت سال ۵۹ به آب‌های ایران نزدیک شده و با شش هواپیما و هفت بالگرد به سمت طبس حرکت کردند اما اولین بالگرد در ۱۲۰‌ کیلومتری راور دچار مشکل شد و مجدد یکی از آنان را تعویض نمودند اما باز هم امداد الهی باعث ایجاد مشکل برای بالگرد تعویض شده شد.

قائم‌مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: آنچه در ابتدای مسیر مشخص بود ادامه یک حرکت شکست‌خورده به حساب می‌آمد چراکه آمریکایی‌ها در عملیات پنجه عقاب تنها به دنبال نجات ۱۶۶ گروگان نبودند بلکه در پی براندازی نظام به صحرای طبس آمدند که در این منطقه یک معجزه الهی رقم خورد و خدا نشان داد هرگاه با خدا باشیم خدا ما را یاری خواهد کرد.

نوفرستی با اشاره به نحوه شهادت شهید منتظرالقائم بیان داشت: خدای متعال در صحرای طبس نگاه ویژه‌ای به ما کرد اما خیانت عناصر داخلی و دست‌نشانده‌های ایادی استکبار منتظرالقائم را به شهادت رساند و پنج بالگردی که اصلاً قدرت خارج شدن و بلند شدن از این خاک را نداشتند توسط منافقین داخلی به آتش کشیده شده و این عزیز در صحنه و خط انقلاب به شهادت رسید.

وی افزود: امروز جنگ اصلی ما جنگ نرم است و باید در مسائل اقتصادی آماده و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم، همچنین آنانی که حجاب و روسری‌های خود را روی دست گرفته‌اند بدانند این یک خطر است و خطر بزرگ‌تر آن است که متأسفانه برخی خواص به سمت این موضوع می‌روند که حجاب مسئله‌ای اجباری نیست.

قائم‌مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی بیان کرد: آنان که عالمانه در این راه کار می‌کنند خائن بوده و آنان که نمی‌دانند بدانند که باید از ولایت تبعیت کنند و مردمی که در این راه امام و رهبری را حمایت کرده‌اند هرگز نخواهند گذاشت آمریکا و استکبار به اهداف خود برسند و اگر لازم باشد قطعاً سیلی محکمی به آنان خواهیم زد.

نوفرستی عنوان داشت: جریان باطل و استکبار همیشه شکست خورده است و شکست‌پذیر است و آمریکایی‌ها قطعاً به دنبال ساقط گردن این نظام بوده‌اند اما به شیوه‌های مختلف شکست خورده‌اند.

وی اضافه کرد: در پی فتنه سال ۸۸ و آشوب‌های سال گذشته یک عده احمق فکر کردند پیروز خواهند شد و این صحنه باعث شد تا خودشان را بروز دهند، شکست داعش یکی دیگر از شکست‌های استکبار است و ایادی آمریکایی‌ها نیز مجدد از نیروهای انقلابی ما سیلی خوردند.

قائم‌مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: حضور میلیونی مردم در پیاده‌روی اربعین و حضور شهدای ما و شهید بصیری‌پور و شهدای این خطه و شهید منتظرالقائم در تمامی صحنه‌ها نشان از شکست‌های پی‌درپی آمریکایی‌ها بوده و قطعاً باعث شده پیروان خط امام و رهبری پیروز و سربلند باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها