خبرهای داغ:
امام جمعه دامغان گفت: سپاه پاسداران علاوه بر خدمت رسانی متن جامعه با رصد فرهنگی و مقابله با تهدیدات نرم و اعتقادی ایادی شیطان توانسته تا حد بسیار زیادی اثرات مخرب شبیخون فرهنگی دشمنان را خنثی نموده و در بسیاری از عرصه‌ها پیشتاز جبهه جنگ نرم بوده است.
کد خبر: ۹۰۱۰۳۶۹
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینیان در جمع گروهی از پاسداران و یادگاران دوران دفاع مقدس با قدردانی از رشادت های جان برکفان سپاه و ارتش و بسیج در طول دوران جنگ تحمیلی و و تمامی قریب به 40 سال اخیر، سپاه پاسداران را نماد قدرت و اقتدار کشور خواند و اظهار داشت: سپاه پاسداران فرهنگ ایثار و مقاومت را نه تنها در کشور ما بلکه در منطقه جریان داده است.

امام جمعه دامغان انتقام سخت از دشمنان، حراست و حفاظت از مرزهای جغرافیایی و دینی و بصیرت افزایی در جامعه را از مهمترین کارکردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان و خاطر نشان کرد: اقتدار موشکی کشورمان که بخش اعظم آن حاصل تلاش پاسداران و دانشمندان غیور و متعهد در مجموعه سپاه است، سبب عزت بیش از پیش ملت و نظام اسلامی ما شده و ضربه موشکی سپاه به داعش نمونه‌ای از این مهم بود که در تاریخ ماندگار شد.

وی خدمات ارزنده سپاه و بسیج در بحث تشکیل و ساماندهی حلقه‌های صالحین و خدمت رسانی در قالب اردوهای جهادی و طرح های محرومیت زدایی بسیج سازندگی را تأثیر گذار و بسیار اثر بخش دانست و تصریح کرد: سپاه پاسداران علاوه بر خدمت رسانی متن جامعه با رصد فرهنگی و مقابله با تهدیدات نرم و اعتقادی ایادی شیطان توانسته تا حد بسیار زیادی اثرات مخرب شبیخون فرهنگی دشمنان را خنثی نموده و در بسیاری از عرصه‌ها پیشتاز جبهه جنگ نرم باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینیان خطاب به پاسداران جوان ضمن ستودن پای نهادن آنان در این مسیر متعالی، گفت:اخلاق و دینداری، همراهی مستدام با قرآن و نماز و ادعیه، پایبندی و تلاش در جهت اعتلای ارزش های اسلامی ویژگی پاسداران انقلاب اسلامی بوده و باید باشد، پاسدار باید همچون روزهای ماندگار دوران دفاع مقدس به راز و نیاز، اخلاص و تواضع شهره باشد.

امام جمعه دامغان با اشاره به نام گذاری شایسته سالروز ولادت با سعادت امام حسین(ع) به عنوان روز پاسدار پنج نکته را دلیلی بر این نام گذاری دانست و گفت: نخستین ویژگی جان فشانی پاسداران همچون مقتدا و مولایمان حسین بن علی(ع) در راه اسلام و موج زدن روحیه شهادت طلبی در مجموعه سپاه و بسیج است، بی تردید اگر سپاه نبود مملکت ما ویران می شد.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دامغان، اخلاص پاسداران را دومین دلیل این نام گذاری عنوان و اظهار داشت: در فرهنگ ما پاسداری از انقلاب با اخلاص در قول و عمل معنی پیدا کرده است، صفا و صمیمیت بسیجیان و پاسداران در هشت سال دفاع مقدس همواره زبانزد بود، بی‌تردید مجموعه سپاه و بسیج با تکیه بر نیروی اخلاص انقلاب اسلامی را نهادینه کردند.

وی حماسه آفرینی، حفظ و صیانت دین و مکتب و مبارزه با طاغوت‌های زمان را سه ویژگی دیگر پاسداران انقلاب اسلامی که از نهضت حسینی آموخته‌اند برشمرد و اضافه کرد: اگر صیانت سپاه از دستاوردهای انقلاب اسلامی نبود امروز ایران چنین اقتداری در منطقه و جهان نداشت، بکوشید تا همچون گذشته با صفا و صمیمیت و اخلاص روحیه و تفکر حاکم بر سپاه و بسیج را در بین نسل جوان گسترش دهید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها