مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بن گفت: استکبار جهانی از قدرت روبه رشد سپاه هراس دارد.
کد خبر: ۹۰۱۰۳۶۴
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مراسم جشن اعیاد شعبانیه و بزرگداشت سالروز تأسیس سپاه و روز پاسدار در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بن برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بن در این مراسم با تبریک اعیاد بزرگ شعبان المعظم و بزرگداشت روز پاسدار و روز جانباز گفت: در حدیثی از نبی مکرم اسلام آمده که خطاب به مسلمانان می فرمایند؛ در این ماه مرا کمک کنید، اما منظور از این کمک کردن  یعنی اینکه مرا یاری کنید تا شما را شستشو کنم و آماده کنم تا برای ماه رمضان آماده شوید.

حجت الاسلام رازی پور، تلاش برای تزکیه و تهذیب نفس را مقدمه ای برای استجابت ادعیه برشمرد.

وی در ادامه ضمن اشاره به قدرت نظام جمهوری اسلامی و نیروهای نظامی به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: این که استکبار با یاوه گویی و شایعه پراکنی علیه نظام و سپاه فعالیت می کند و تبلیغ گسترده ای در این مورد دارند.

این مقام مسئول اضافه کرد: تلاش های دشمنان نشان از قدرت رو به رشد این نهاد مقدس دارد  و تا وقتی هراس از ایران اسلامی در وجودشان می باشد با هر وسیله ای مخصوصا تبلیغات سوء و فرافکنی های گستره سعی در تضعیف آن خواهند داشت.

وی به آمادگی بالای نیروهای مسلح و هوشیاری و بصیرت آحاد ملت در مقابله با توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی، تصریح کرد: به حول و قوه الهی، دشمنان انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران، هرگز به مراد خود نخواهند رسید.

این کارشناس مسایل دینی و مذهبی که در جمع خانواده های کارکنان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بن سخن می گفت، در ادامه به تبیین اهمیت بنیان خانواده از نظر اسلام پرداخت و عوامل مؤثر در استحکاک پیوندهای خانوادگی را تشریح کرد.

رازی پور، گفت:  برای اینکه خانواده ای مستحکم و پابرجا بماند می بایست روابط متقابل شوهر و همسر به صورت صحیح و با بهترین برخوردها باشد که در این باره و همانطور که در آیات و روایات آمده است می بایست مودت میان افراد باشد.

وی افزود: البته این مودت همراه رحمت به هم تکمیل می شود و مثل محبت همان ابراز علاقه به همسر می باشد و با اعلام علاقه و برآورده کردن نیاز های متقابل این مودت کامل می شود.

ارسال نظرات