خبرهای داغ:
مديرعامل شركت شهرک‌هاي صنعتي استان قزوين از اعطای مشوق‌های ويژه شامل تخفیف در پرداخت عوامل نقدی حقوق انتفاع، طولانی بودن اقساط حقوق انتفاع وتسهیلات ویژه در جذب سرمایه‌گذار در سال جدید خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۰۳۵۳
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷

حمیدرضا خانپور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین اظهار داشت: در راستاي شعار سال كه حمايت از كالاي ايراني است به متقاضيان سرمايه‌گذاري در شهرک‌ها و نواحي صنعتي با ارائه سبد تشويقي به صنعتگران گامي اساسي در پيشبرد اين اهداف برداشته تا رونق اقتصادي و ايجاد اشتغال پايدار شكل بگيرد.
وي ارائه تسهيلات به واحدهاي توليدي و طرح‌هاي صنعتي با بهره بانكي پايين، جلوگيري از واردات كالاهاي قاچاق، برگزاري نمايشگاه‌هاي دائمي فروش محصولات به‌صورت مستقيم در شهرک‌هاي صنعتي براي عموم مردم، پرداخت يارانه به واحدهاي توليدي جهت حضور در نمايشگاه‌هاي داخلي و خارجي و ... را از مهمترين راهكارهاي اساسي در حمايت از توليد كالاي ايراني برشمرد.
رئيس هيأت مديره شركت شهرک‌هاي صنعتي استان قزوین از برگزاري نمايشگاه و همايش صنایع كوچک با رويكرد فروش و عرضه كالاي ايراني در مرداد ماه سال جاري خبر داد و افزود: در راستای حمایت و ترویج فرهنگ استفاده از کالای با نقش مدیریت بازاریابی و اصناف در ترویج بازارهای داخلی، نقش ارتقای کیفیت در مصرف کالای ایرانی، نقش ترویج فرهنگی در مصرف کالای ایرانی، نقش و جایگاه مدل‌های توسعه‌ای صنایع کوچک و متوسط در تولید و مصرف کالای ایرانی، نقش نهادهای پشتیبان در تولید و مصرف کالای ایرانی و نقش قاچاق کالا و کنترل واردات در تولید و مصرف کالای ایرانی اين نمايشگاه و همايش برگزار مي‌شود.
خانپور با تأكيد بر اينكه شهرک‌هاي صنعتي مكاني امن براي سرمايه‌گذاري است، تصریح کرد: با توجه به اینکه تمامی زیرساخت‌ها و همچنین مشوق‌های خاص مانند معافیت‌های مالیاتي در شهرک‌های صنعتی فراهم شده اقبال عمومی به سمت سرمایه‌گذاری در این شهرک‌ها بالا است.
1011/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها