خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین خبر داد:

افزايش 100 درصدي سرمايه‌گذاري در شهرک‌‌هاي صنعتي قزوين

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: از ابتداي سال جاري تاكنون 23 قرارداد با متقاضيان سرمايه‌گذاري در شهرک‌ها و نواحي صنعتي این استان منعقد شده است.
کد خبر: ۹۰۱۰۳۳۸
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حميدرضا خانپور با اعلام اين مطلب اظهار داشت: از ابتداي سال جاري تاكنون 23 قرارداد با متقاضيان سرمايه‌گذاري با مساحت 5/26 هكتار در شهرک‌‌هاي صنعتي استان قزوین منعقد شده كه اين ميزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد صددرصدي داشته است.
وی با اشاره به نامگذاري سال جديد به نام حمايت از كالاي ايراني افزود: رشد 100 درصدي واگذاری زمین به متقاضیان ساخت واحدهای تولیدی، صنعتي و خدماتي در شهرک‌های صنعتی، نشان از رونق توليد و اشتیاق بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در استان قزوين دارد كه اين مهم با ارائه مشوق‌هاي جديد براي سرمايه‌گذاران داخلي و خارجي در حمايت از توليد كالاي ايراني با كيفيت و صادرات محور محقق خواهد شد.
رئيس هيأت مديره و مديرعامل شركت شهرک‌هاي صنعتي استان قزوین به تفکیک زمین‌های واگذار شده در هر شهرک و ناحیه صنعتی پرداخت و گفت: شهرک‌های صنعتي كاسپين،خرمدشت، ليا و حكيميه به ترتیب بیشترین میزان واگذاری‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.
خانپور استقرار صنايع كوچک توليدي در شهرک‌ها و نواحي صنعتي استان قزوین را با توجه به شرايط تقسيط زمين و معافيت‌هاي مالياتي در شهرک‌ها و نواحي صنعتي و مناطق كمتر توسعه يافته و دارا بودن زيرساختهاي مناسب زيربنايي (آب، برق، گاز، تلفن، اينترنت، تصفيه خانه و ....) مكاني مناسب جهت توليد كالاهاي ايراني توسط sme ها دانست.
گفتني است؛ تاكنون يک هزار و 366 قرارداد در شهرک‌ها و نواحي صنعتي استان قزوین با متقاضيان سرمايه‌گذاري منعقد شده كه از اين تعداد 865 واحد توليدي با سرمايه‌گذاري 23 هزار ميليارد ريال به بهره‌برداري رسيده كه زمينه اشتغال بیش از 25 هزار و 700 نفر را فراهم کرده است.
1011/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار