دوره آموزشی خبرنگاران حوزه گردشگری در مازندران از امروز آغاز شد

حسنی با اعلام اینکه دوره آموزشی خبرنگاران گردشگری در هشت سرفصل است، افزود: این دوره آموزشی به مدت 16 ساعت از ساعت 8:30 دقیقه تا 15 روزهای چهارشنبه پنجم و پنج‌شنبه 6 اردیبهشت ماه امسال برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۱۰۳۳۶
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مهران حسنی در گفت‌وگویی اظهار کرد: دوره آموزشی خبرنگاران گردشگری از امروز  به مدت دو روز در مازندران در حال برگزاری است.

وی بیان کرد: باتوجه به اینکه مازندران، استان گردشگرپذیری است، ضرورت دارد بخش رسانه‌ای نیز به‌صورت حرفه‌ای حوزه گردشگری را بشناسند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به اینکه نقش حوزه رسانه در گردشگری حائز اهمیت است، اضافه کرد: نخستین دوره آموزشی خبرنگاران گردشگری با همکاری دفتر مطالعات و آموزش معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از امروز در ساری در حال برگزاری است.

حسنی با تأکید بر اینکه اعتقاد داریم پیوند عمیقی بین گردشگری و رسانه باید باشد، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها می‌توانند یکی از محورهای توسعه استراتژی گردشگری در استان مازندران باشند.

وی با اعلام اینکه دوره آموزشی خبرنگاران گردشگری در هشت سرفصل است، افزود: این دوره آموزشی به مدت 16 ساعت از ساعت 8:30 دقیقه تا 15 روزهای چهارشنبه پنجم و پنج‌شنبه 6 اردیبهشت ماه امسال برگزار می‌شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران تصریح کرد: در این دوره آموزشی بحث اصول و مفاهیم گردشگری، فن بیان و اصول سخنوری، نحوه استفاده از وب‌سایت‌ها و رسانه‌های صوتی و تصویری در حوزه گردشگری، آشنایی با نمایشگاه‌های گردشگری و نحوه گزارش و اخبار مرتبط، آشنایی با واژگان و اصطلاحات گردشگری، اخلاق حرفه‌ای و الگوهای رفتاری، آشنایی با تاریخ تمدن و معاصر و آشنایی با جغرافیای گردشگری از جمله مواردی است که با همکاری مؤسسه آموزشی فراگردش‌گستر و پیشگامان آواپارسه آموزش داده می‌شود.

حسنی در پایان گفت: 40 نفر از خبرنگاران رسانه‌های مجازی، خبرگزاری و سایت‌های خبری و نشریات مازندران در این دوره آموزشی شرکت کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها