فرمانده سپاه میانه عنوان کرد؛

کاپیتولاسیون فرهنگی و فروش ارز دیجیتالی مهم ترین آفت فضای مجازی

فرمانده سپاه میانه در کارگاه هادیان سیاسی، عادی سازی گناه، کاپیتولاسیون فرهنگی و فروش ارز دیجیتالی را از مهم ترین آفات فرهنگی اقتصادی فضای مجازی برشمرد.
کد خبر: ۹۰۱۰۳۲۳
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج  از آذربایجان شرقی، جعفر غیابی در جمع هادیان و نخبگان سیاسی میانه، فضای مجازی را فضایی ناامن دانست و با بیان اینکه ورود در این فضا نیازمند دریافت آموزش های لازم است، بداخلاقی اجتماعی، هتک حرمت ها، تغییر ادبیات محاوره ای، توهین به مقدسات و وجود فضاهای مستهجن و ضدفرهنگی را از جمله مشکلات عدیده فضای مجازی عنوان کرد.

  وی با اشاره به اینکه شرکت های فعال در فضای مجازی با سرقت اطلاعات کاربران و فروش آن، ثروت های عظیمی کسب می کنند، اظهار کرد: هر کلیک در این فضا می تواند چندین سنت به ارزش سهام آنه ا بیافزاید چرا که با ورود به حریم خصوصی افراد، امکان فروش اطلاعات به سازمان های جاسوسی افزایش می یابد.

   غیابی با تاکید بر اینکه پیام رسانهای خارجی همچون تلگرام علاوه بر مشکلات فوق تقویت ارتباط گیری با ضدانقلاب ها، افکارسازی بر علیه نظام و نقض مردم سالاری دینی را دنبال می کنند بر جایگزین سازی پیام رسان هایی داخلی همچون ایتا، سروش و بیستون توصیه کرد و افزود: مردم می توانند با استفاده از پیام رسان های داخلی، تمامی خدماتی را که پیام رسانهای خارجی ارائه می دهند را بدون نگرانی از مسائل امنیتی دریافت کنند.

کاپیتولاسیون فرهنگی و فروش ارز دیجیتالی مهم ترین آفات فضای مجازی

   فرمانده سپاه میانه فروش ارز دیجیتالی در فضای مجازی را غیرواقعی و برگرفته از روند محتوایی شرکت های هرمی دانسته و ثمره آن را خروج ارز از کشور و ضربه زدن به اقتصاد دانست و افزود: امروزه کاپیتولاسیون فرهنگی، ایجاد تبرّج و برداشته شدن حریم خصوصی افراد و به اشتراک گذاشته شدن خصوصی ترین لحظات زندگی شخصی با دیگران، از جمله معضلاتی است که فضای مجازی بوجود آورده و راه های نفوذ دشمن را تسریع می کند.

   همایش هادیان و نخبگان سیاسی سپاه و بسیج با موضوع تهدیدات فضای مجازی و پیام رسان ها در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها