خبرهای داغ:
نماینده سازمان اسلامی، آموزشی، علمی و فرهنگی (آیسسکوISESCO) در ایران؛
نماینده سازمان اسلامی، آموزشی، علمی و فرهنگی (آیسسکوISESCO) در ایران در آیین آغاز به کار رسمی رویداد تبریز 2018، گفت: با توجه به اهمیت رویداد تبریز 2018 به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی، آیسسکو جایزه ویژه ای را به نهاد، موسسه یا سازمانی که بهترین معرفی از دستاوردهای گردشگری برای این رویداد را داشته باشد اختصاص داده است.
کد خبر: ۹۰۱۰۳۱۲
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، عباس صدری افزود: کمیسیون ملی آیسسکو در ایران با همکاری شهرداری تبریز چارچوب آن را مشخص می کند.
وی اظهار کرد: مدیریت بخش فرهنگی آیسسکو نیز آمادگی خود را برای حمایت از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و استانداری آذربایجان شرقی برای معرفی تبریز 2018 به کشورهای اسلامی اعلام می کند.
صدری یادآوری کرد: مردم تبریز فرهنگ اصیل و مشخصه های فرهنگی، ارزش های اسلامی و میراث فرهنگی خود را در طول قرن های گذشته به خوبی حفظ کرده اند.
وی ادامه داد: تبریز به عنوان کانون گردشگری فرهنگی با ساختارهای مدرن و استانداردهای بالای سطح زندگی و برخوردار از تمدن شهری و مهمان نوازی است.
صدری گفت: منابع سرشار و تولیدات صنعتی گسترده، پتانسیل های قابل توجهی برای توسعه اقتصاد گردشگری در این شهر فراهم شده به ویژه محصولات و تولیدات دست ساز با علایم تجاری شناخته شده در سطوح بین المللی از ویژگی های این شهرستان است.
سازمان کنفرانس اسلامی معروف به سازمان همکاری اسلامی طرحی را از سال 2015 با نام معرفی شهر نمونه گردشگری کشورهای اسلامی کلید زد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها