بازدید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از میدان مرکزی میوه و تره بار شهرداری تهران

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مناسبت روز جهانی کارگر در میدان مرکزی میوه و تره بار حضور یافت و باکارگران گفت و گو کرد.
کد خبر: ۹۰۱۰۳۱۰
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین، بامداد روز چهار شنبه 5 اردیبهشت ماه، دکتر علی ربیعی و علیرضا محجوب نماینده مجلس شورای اسلامی و دبیرکل خانه کارگر به همراه مهندس عبدالحسین رحیمی، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با حضور در میدان مرکزی میوه و تره بار با کارگران به گفت و گو پرداخت و از نزدیک در جریان فعالیت میدان مرکزی میوه و تره بار و مسائل کارگران قرار گرفت.
دکتر علی ربیعی در دیدار صمیمانه‌ با کارگران که به مناسبت روز جهانی کارگر انجام شد، با اهدای گل از آنان تجلیل و قدردانی کرد و با حضور در برخی حجره‌های میدان مرکزی در جریان روند عرضه محصولات قرار گرفت.
گفتنی است، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار ضمن همراهی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ماموریت‌های شهرداری به منظور تامین مایحتاج شهروندان و نقش سازنده و اثرگذار سازمان مدیریت میادین و میدان مرکزی شهرداری تهران در عرضه و تامین میوه و تره بار و دیگر مایحتاج غذایی مردم در کشور گزارشی را به وی ارائه کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار