خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) آبیک:

سپاه از بدو تاسیس خود به عنوان نهاد عقیدتی و سیاسی شکل گرفته است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام صادق علیه السلام آبیک بیان کرد: سپاه از بدو تاسیس خود به عنوان نهاد عقیدتی و سیاسی شکل گرفته است.
کد خبر: ۹۰۱۰۲۹۹
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین حجت الاسلام محمد پنجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام صادق علیه السلام آبیک در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج بیان کرد: در ایام گذشته و پیش رو هم مناسبت های مذهبی و هم مناسبت های ملی وجود دارد که همزمان با بعضی از اعیاد شعبانیه می باشد و همچنین سالروز تشکیل سپاه و روز پاسدار را داشتیم.
وی افزود: سپاه از بدو تاسیس خود به عنوان نهاد عقیدتی و سیاسی شکل گرفت و حضرت امام وقتی دستور تشکیل سپاه را دارد یکی از اهدافش تشکیل یک نهادی بود که عوامل معنوی قدرت در تمام اجزا و بدنه سپاه تشکیل شود.
حجت الاسلام پنجی خاطر نشان کرد: ما ثمره ی شکل گیری سپاه را دیدیم که در دوران دفاع مقدس این فکر و ایمان و عقیده را دیدیم و مبنای نظامی گری آن بر مبنای دین و اعتقاد و آیینش بود و اگر نبود آن اعتقاد و بنیه مذهبی قطعا پیروزی را شاهد نبودیم و توجه به امور دینی و مذهبی یکی از بنیه تشکیل سپاه بود.
وی تصریح کرد: مجموعه حوزه نمایندگی ولی فقیه نیز به عنوان حافظ این پاسدار انقلاب می باشد و وظیفه عقیدتی سیاسی نیز همان تحقق منویات مقام معظم رهبری می باشد و البته اندیشه های استاد مطهری در این معاونت تاثیر گذار می باشد
این مقام مسئول افزود: ما برنامه هایی را در طول سال اجرایی می کنیم که یکی از این برنامه ها تعمیق معنویت پاسداران و بسیجیان است و کلاس های نور مبین که دربرگیرنده اشنایی با مفاهیم قرانی است وبخش عمده آن برگزاری کلاس های اخلاقی و معرفتی و بصیرتی و سیاسی می باشد.
حجت الاسلام پنجی بیان کرد: در حوزه بسیج نیز ماموریت تربیت و تعالی حوزه ای در راستای امورات است که شامل شورا و مدیران حوزه های مقاومت بسیج می باشد و برنامه شاخص بصیرتی و سیاسی حوزه نمایندگی ولی فقیه برنامه یکپارچه سازی هدایت سیاسی می باشد.
وی با اشاره به برنامه های هفته عقیدتی سیاسی افزود: هفته عقیدتی از روز جمعه ۷ اردیبهشت با سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه شروع می شود و روز شنبه همایش سیاسی نیز با سخنرانی هادی سیاسی برگزار می شود و تجلیل از مقام امام جمعه فقید شهر خواهد شد و دیداری نیز با امام جمعه موقت خواهیم داشت و نیز دیدار با ریاست اموزش و پرورش انجام خواهد شد.
وی افزود: ۱۱ اردیبهشت نیز همایش حکمت مطهر با حضور مسئول محترم دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان قزوین و مولودی خوانی انجام می شود و همچنین غرفه فروش محصولات فرهنگی نیز در هفته عقیدتی سیاسی در بوستان شهید رجایی جریان خواهد داشت.
این مقام مسئول در خاتمه تصریح کرد: برگزاری مسابقات ورزشی و حضور در نمازجمعه و دیدار با خانواده های شهدای معلم و مسابقات کتاب اثار شهید مطهری وتجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی از جمله برنامه های این رده در هفته عقیدتی می باشد.
7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها