خبرهای داغ:
معاون اقتصادی استاندار قزوین در بازدید از مجتمع گلخانه ای نودک گفت: با توجه به کمبود منابع آبی در کشور و به تبع آن دراستان قزوین، احداث گلخانه برای پرورش محصولات کشاورزی از اولویت های مدیریت استان است.
کد خبر: ۹۰۱۰۲۶۰
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، منوچهر حبیبی در جریان بازدید از 2 مجتمع کشاورزی در شهرستان تاکستان اظهار کرد: حمایت از فعالیت واحدهای تولیدی بخش کشاورزی در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش کلیدی ایفا می کند زیرا استان قزوین جزو استان هایی است که به دلیل برخورداری از دشت قزوین ظرفیت فوق العاده ای در تولید محصولات کشاورزی دارد.
وی با اشاره به فعالیت مجتمع پرورش پولت مرغ تخمگذار عنوان کرد: این مجتمع در زمینی به مساحت ۳۰ هکتار و در ۴ فاز با سرمایه گذاری بخش خصوصی و تعاونی با حمایت جهاد کشاورزی و بانک های عامل استان راه اندازی می شود .
معاون اقتصادی استاندار قزوین تصریح کرد: فاز نخست این مجتمع با ظرفیت ۵۰۰ هزار قطعه پولت مرغ تخمگذار تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد که می تواند در افزایش تولید تخم مرغ استان اثرگذار باشد.
حبیبی بیان کرد: در مجموع این مجتمع دارای ظرفیت 2 میلیون قطعه پولت مرغ تخمگذار است که برای راه اندازی ۴ فاز آن به همراه کارخانه خوراک دام ۲۵ میلیارد تومان اعتبار باید هزینه شود.
به گفته وی میزان اشتغالی که از طریق راه اندازی مجتمع پرورش پولت مرغ تخمگذار در استان ایجاد می شود ۱۲۵ نفر به صورت مستقیم است.
معاون اقتصادی استاندار قزوین در ادامه بازدیدها از مجتمع گلخانه ای نودک که در حال راه اندازی است بازدید و بیان کرد: با توجه به کمبود منابع آبی در کشور و به تبع آن دراستان قزوین، احداث گلخانه برای پرورش محصولات کشاورزی از اولویت های مدیریت استان است.
حبیبی با اشاره به جزئیات پروژه مجتمع گلخانه ای نودک خاطرنشان کرد: این گلخانه در زمینی به مساحت ۷۱ هکتار با ۴۰ هکتار گلخانه مفید احداث می شود که زیرساخت های این مجتمع در حال تکمیل بوده و فراخوان سرمایه گذار نیز در جراید منتشر شده است .
معاون اقتصادی استاندار با تاکید بر تسریع در راه اندازی این مجتمع از اشتغال به کار ۴۰۰ نفر به صورت مستقیم در این مجتمع گلخانه ای خبر داد.
1009/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها