خادمیاران از امتیاز ویژه در حرم رضوی بهره می گیرند

مسلمی با بیان اینکه سه رتبه برای خادمیاری در نظر گرفته شده است، گفت: شرکت در مراسم مختلف در مشهد مقدس، دریافت هدایای معنوی و خادم تشرفی از جمله امتیازات ویژه برای خادمیاران است که در صورت طی مراحل به آن دست خواهند یافت.
کد خبر: ۹۰۱۰۲۲۲
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمدرضا مسلمی در گفت‌وگویی اظهار کرد: از زمان آغاز بکار نمایندگی آستان قدس رضوی در استان در اواسط سال 95 تاکنون بیش از 2 هزار و 500 خادمیار مراحل مختلف آموزشی را سپری کردند.

وی تصریح کرد: از این تعداد تاکنون شیفت خدمتی 550 خادمیار در حرم مطهر ثامن الحجج(ع) فعال شده است.

مسؤول جذب و بکارگیری خادمیاران رضوی مازندران بیان کرد: تاکنون 6 مرحله آموزش خادمیاران رضوی در استان برگزار شد که تنها در دوره ششم که روزهای اخیر در شهرستان‌های چالوس، آمل و ساری برگزار شد و حدود یک هزار و 200 نفر شرکت کرده و دوره آموزشی خود را سپری کردند.

این مسؤول افزود: هدف از برگزاری این دوره‌های آموزشی تعلیم مقدمات حضور خادمیاران در حرم رضوی است که شامل آداب زیارت، احکام، آداب خدمتگزاری، حرم‌شناسی و امام رضاشناسی است.

مسلمی ادامه داد: این آموزش‌ها به مدت 12 ساعت حضوری و 18 تا 24 ساعت غیرحضوری است که خادمیاران حتماً باید آن را بگذرانند.

وی با بیان اینکه سه رتبه برای خادمیاری در نظر گرفته شده است، گفت: شرکت در مراسم مختلف در مشهد مقدس، دریافت هدایای معنوی و خادم تشرفی از جمله امتیازات ویژه برای خادمیاران است که در صورت طی مراحل به آن دست خواهند یافت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار