مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی خراسان رضوی:
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی خراسان رضوی بابیان اینکه تحکیم پیوند ارزشی دیروز و امروز یکی از اهداف اردو‌های راهیان نور است، گفت: معرفی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان در این اردو‌ها انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۰۱۰۲۰۰
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی غلامی در مراسم اختتامیه اردو‌های راهیان نور سال ۹۶ که شب گذشته در سالن آمفی‌تئاتر دانشکده هنر نیشابور برگزار شد، به اهداف برگزاری اردو‌های راهیان نور اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از اهداف راهیان نور آشنایی نسل جوان و نوجوان با دفاع مقدس و فرهنگ اخلاص، ایمان و ازخودگذشتگی است.

وی بابیان اینکه تحکیم پیوند ارزشی دیروز و امروز یکی دیگر از اهداف اردو‌های راهیان نور است بیان داشت: معرفی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان در این اردو‌ها انجام می‌شود.

غلامی تأکید کرد: اگر امروز در کشور فضایی همانند فضای دفاع مقدس به وجود بیاید جوان‌های ما مثل نسل اول انقلاب بلکه بهتر دفاع می‌کنند چراکه آن زمان این‌همه هجمه فرهنگی نبود.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی خراسان رضوی با اشاره به آیات قرآن، هدایت یافتگان به راه راست را پیامبران، صدیقان و شهدا برشمرد و تصریح کرد: کسانی که امروز با ولایت مشکل‌دارند شک نکنید اگر در غدیر می‌بودند خط را گم می‌کردند، امروز مسیر ولایت‌فقیه مسیر غدیر است و دستی که در دست، ولی خدا نباشد تبت است.

مسئول بسیج دانشجویی خراسان رضوی نیز بابیان اینکه اکسیری که هرلحظه به ما کمک می‌کند که در زندگی درست عمل کنیم سیره عملی شهداست اظهار داشت: پیرو واقعی بودن در ذیل عنایت مقام معظم رهبری راه درست شناخت بصیرت است.

در ادامه از نقش‌آفرینان این اردو تجلیل به عمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها