مدیر کل سازمان آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان:

تبدیل مراکز آموزشی به مراکز تخصصی

جلسه هم اندیشی مدیر کل و معاون آموزشی یبا مسئولین کارگروههای تخصصی مربیان در سالن جلسات اداره کل تشکیل شد .
کد خبر: ۹۰۱۰۱۱۶
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان: جلسه هم اندیشی مدیر کل و معاون آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان با مسئولین کارگروههای تخصصی مربیان در سالن جلسات اداره کل تشکیل شد .
جمشید مکی معاون آموزش،پژوهش و برنامه ریزی اداره کل افزود: این جلسه به منظور بررسی و هم اندیشی مسئولین در خصوص فعالیت ها ی اعضاء در کارگروهها تخصصی مربیان و تبادل نظر در خصوص مشکلات کار برگزار می شود.
جمشید مکی در خصوص تعهد سال جاری گفت :کلیه کارگروهها هرکدام باید 4 جلسه کارگروه تحخصصی داشته که در مجموع 44 جلسه میباشد .و به تعداد 20 استاندارد توسط کارگروههای تخصصی باید تدوین و بازنگری گردد.و همچنین 10 مقاله برای همایش مهارت آموزی و اشتغال باید در برنامه کارگروهها تخصصی گنجانده و انجام شود.
محمدرضا انصاری مدیر کل سازمان آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان در خصوص کارگاههای مراکز گفت : مسئولین کارگروههای تخصصی باید بتوانند مراکز آموزشی را تبدیل به مراکز تخصصی کنند .
مدیرکل گفت : با توجه پتانسیل و ظرفیتهای خوب ما در کارگاههای صنایع خودرو و مکانیک در مراکز فنی وحرفه ای استان میتوان با تفکر و ایده های جدید فنی وحرفه ای استان رو به قطب آموزشهای صنایع خودرو تیدیل کرد.
و در پایان جلسه دبیر اجرایی خانم میر محمد رضایی از مسولین کارگروههای تخصصی خواست که در سامانه ملی مهارت و تالار گفتگو عضویت داشته و با همفکری هم گام بهتری در روند برنامه داشته باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار